دمیدن در آتش اختلافات سیاسی، نتیجه‌ای جز تفرقه ندارد

شهرضا - نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان در داخل کشور باید بدانند جناح گرایی و حمایت از گروه‌ها و دستجات سیاسی و دمیدن در اختلافات سیاسی، نتیجه‌ای جز تفرقه ندارد، در شرایط حساس فعلی همه باید متحد و یکصدا در برابر تهاجم دشمن در جنگ جدید که علیه ما آغاز کرده ایستادگی کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، سمیه محمودی در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان، با اشاره به تشدید تحریم‌های اقتصادی آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران، تأکید کرد: اعمال تحریم‌های ظالمانه علیه انقلاب و مردم ایران، چیز تازه‌ای نیست و سران مستکبر آمریکا از نخستین سالیان پس از پیروزی انقلاب اسلامی از این روش ناجوانمردانه برای مبارزه با خواست و اراده ملت بزرگ ایران استفاده کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی حمله نظامی به ایران غیر ممکن است، تصریح کرد: آمریکا و متحدانش در طول هشت سال جنگ تحمیلی، نتیجه حمله نظامی به ایران را مشاهده کردند و سرانجام خفت بار حماقت آن دوران، به آنان اجازه تکرار تهاجم نظامی به ایران را نمی‌دهد.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا به عنوان دشمن همه مسلمانان جهان به دنبال حذف دین اسلام است، خاطرنشان کرد: اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران و توان بازدارنده قوای مسلح ما به آمریکایی‌ها و همه دشمنان ثابت کرده است که کوچکترین اقدام نسنجیده، واکنش شدید ایران را به همراه دارد.

نباید مطالبات عمومی به ابزاری در دست دشمنان قسم خورده نظام تبدیل شود

محمودی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی همواره در مقابل وحدت و انسجام ملی ملت ایران شکست خورده‌اند، اظهار کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی از این مرحله رویارویی با نظام سلطه عبور می‌کنیم و درسی فراموش نشدنی به دشمنان می‌دهیم.

وی با بیان اینکه آمریکا با اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه جمهوری اسلامی ایران به تمامیت ارضی کشور چشم طمع دارد، تصریح کرد: در این شرایط، هر کس در هر جایگاهی قرار دارد باید تلاش کند تا با انجام درست وظایف قانونی خود، از افزایش فشار بر مردم جلوگیری کند، حفظ بصیرت انقلابی هم در این شرایط بسیار مهم است، نباید اجازه دهیم مطالبات عمومی به ابزاری در دست دشمنان قسم خورده نظام تبدیل شود.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خروج آمریکا از برجام، خاطرنشان کرد: بدعهدی آمریکا در این قضیه به همگان ثابت کرد، دوران اقتدار و یکه تازی آمریکایی‌ها در جهان به پایان رسیده است، در حال حاضر مسئولان این کشور بیش از هر زمانی از سوی افکار عمومی و رهبران کشورهای جهان تحت فشار هستند و به دنبال یافتن راه نجاتی برای خلاصی از وضعیت موجود هستند.

محمودی با تأکید بر ضرورت حفظ اتحاد، گفت: مسئولان در داخل کشور باید بدانند جناح گرایی و حمایت از گروه‌ها و دستجات سیاسی و دمیدن در اختلافات سیاسی، نتیجه‌ای جز تفرقه ندارد، در شرایط حساس فعلی همه باید متحد و یکصدا در برابر تهاجم دشمن در جنگ جدید که علیه ما آغاز کرده ایستادگی کنیم.

وضعیت آب شرب شهرضا مناسب نیست

وی با اشاره به وضعیت نامناسب آب شهرضا، تأکید کرد: مشکل کم آبی در شهرضا مانند بسیاری از مناطق کشور وجود دارد، اما در حال حاضر وضعیت آب شرب شهرضا مناسب نیست و مردم از کیفیت نامناسب آن گلایه دارند که با نصب دستگاه آب شیرین کن این معضل تا حد زیادی برطرف می‌شود.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نباید هزینه‌هایی همچون نصب دستگاه تصفیه آب خاگی یا هزینه‌های نامتعارف دیگر را به مردم تحمیل کنیم.

محمودی با بیان اینکه جلوگیری از هدررفتن آب یکی از مهمترین وظایف شرکت آب و فضلاب است، اظهار کرد: پیش از این هم تأکید کرده‌ام که عملکرد ضعیف شرکت آب و فاضلاب استان در رسیدگی به مشکلات مردم شهرضا پذیرفته نیست.

وی با بیان اینکه معلولان بخشی از جامعه هستند که رعایت حقوق آن‌ها ضروری است، اظهار کرد: رعایت نشدن همه مواد قانون جامع حمایت از حقوق معلوان، باعث شده تا این افراد از بسیاری از حقوق قانونی خود محروم بمانند.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نظارت بر حسن اجرای قوانین از وظایف نمایندگان مجلس است، تأکید کرد: مسلما نقاط قوت و ضعفی در اجرای قوانین وجود دارد، اما در خصوص حقوق معلولان با همه توان مانع تأخیر در اجرای طرح‌ها و ارایه خدمات می‌شویم.

محمودی با بیان اینکه مناسب سازی معابر برای تردد معلولان یکی از مهمترین وظایف شهرداری‌ها است، اظهار کرد: اعضای شوراهای اسلامی شهرها باید دقت کنند تا به جای بعضی هزینه‌های غیر ضروری، زیرساخت‌ها لازم را برای تردد معلولان در شهر فراهم کنند.

مسئولان موانع سرمایه گذاری را برطرف کنند

وی با اشاره به معضل بیکاری جوانان، خاطرنشان کرد: حل معضل بیکاری نیازمند همکاری و مشارکت همه دستگاه‌ها و استفاده از امکانات موجود در هر منطقه است.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: لازم است فرهنگ کار در بین جوانان تغییر کند، باید بدانیم که همه کارها در مشاغل دولتی و استخدام‌ها خلاصه نمی‌شود، باید از کارآفرینان حمایت کنیم تا وضعیت کار و اشتغال در کشور تغییر کند.

محمودی تأکید کرد: مسئولان باید موانع سرمایه گذاری را برطرف کنند، در شرایط فعلی هر کارآفرین ارزش بسیار زیادی دارد و باید با کاستن از بروکراسی اداری و مشکلات بانکی از آنان حمایت شود.

بهبود اوضاع کشاوزان منطقه

وی با اشاره به افزایش مشکلات کشاورزان منطقه در نتیجه تشدید بحران خشکسالی، اظهار کرد: جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای از رییس جمهور خواستند که در خصوص بررسی و کمک به رفع موانع صادرات محصولات کشاورزی مازاد بر نیاز کشور و همچنین استمهال تسهیلات پراختی به کشاورزان اقدام کنند.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کشاورزی و دامداری، دو بخش بسیار مهم هستند که تعداد زیادی نیز در منطقه از طریق آن ارتزاق می‌کنند، بنابراین حل مشکلات این افراد ضروری است.

محمودی تصریح کرد: پیگیری اختصاص اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال برای رفع کمبودهای آبی و مرمت و بازسازی قنوات شهرستان‌های شهرضا و دهاقان انجام شد که در نهایت با تصویب هیئت وزیران ابلاغ می‌شود.

کد خبر 356529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدی IR ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
    0 0
    همه بنا به تعهد نمایندگی باید با انسجام در راه حق الناس و عدالت اجتماعی بکوشند، چون اولا تعهد نمایندگی خدمت به مردم است، در ثانی باهمصدایی دشمن در خود احساس ضعف می کند و همصدایی سبب می شود همه ی پتانسیل مجلس در خدمت بمردم و عدالت اجتماعی باشد، و وحدت در تعالیم هم بارها تاکید شده که سبب شکست دشمنان اسلام شده و نمایندگان بمردم خدمت کنند و خدمت را احساس مسیولیت بدانند و اینطور برداشت کنند که برای حق ا...و پذیرش اعمال خود باید با انسجام از پل صراط برای حق الناس بکوشند. در پنای خداوند متعال باشید