۸۹۰۰ حلقه لاستیک بین کامیون‌داران اصفهان توزیع شد

معاون بازرگانی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: طی دو هفته اخیر هشت هزارو ۹۰۰ حلقه لاستیک بین کامیون‌داران استان اصفهان تقسیم شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اسماعیل نادری ظهر امروز (شنبه) در اجلاسیه شورای اسلامی استان اصفهان در خصوص آخرین وضعیت حل مشکل کامیون‌داران در استان اصفهان اظهار کرد: طی دو هفته اخیر هشت هزارو ۹۰۰ حلقه لاستیک بین کامیون‌داران استان تقسیم شده است؛ اولویت با کامیون‌های بین شهری بوده است و از امروز توزیع لاستیک بین کامیون‌های درون شهری نیز آغاز خواهد شد.

وی در خصوص کمبود سهمیه آرد شهرستان‌ها گفت: این موضوع در کارگروه استان قابل طرح شدن است و شهرستان‌هایی که با کمبود سهمیه آرد مواجه هستند می توانند تقاضای افزایش خود را به کارگروه استان اعلام کنند.

معاون بازرگانی اداره کل صنعت، معدن و تجارت در خصوص افزایش قیمت میوه در شهرستان‌ها اظهار کرد: برخی شهرستان‌ها که شکایت از بالا بودن قیمت میوه دارند می‌توانند با ایجاد بازارهای میوه و تره بار محلی باهمکاری واحد های توانمند و شرکت های تعاونی به این امر ورود کنند و زمینه کاهش قیمت در منطقه خود را ایجاد کنند ، همچنین نظارت بر بازارهای روز جزء وظایف شهرداری ها است ؛ اداره صنعت، معدن و تجارت در این زمینه مسئولیتی ندارد.

نادری در خصوص نظارت شهرستان‌ها بر کالاهای تقلبی گفت: شهرستان‌هایی چون خوانسار که در حوزه تولید و برندسازی کالاهایی خاص همچون عسل یا دیگر موارد فعال هستند باید از خرید و تولید کالاهای تقلبی اجتناب کنند و اگر فرهنگ خرید در مردم اصلاح شود مطمئناً مشکلات حل شدنی خواهد بود.

کد خبر 356522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.