اسپانسر حرف اول و آخر را در ورزش می‌زند

رییس اسبق هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان گفت: با وجود شرایط اقتصادی وحشتناک کنونی باید توان جذب سرمایه‌گذار را داشته باشیم، در فدراسیون‌های ورزشی نیز مشکلات مالی وجود دارد و به نظر من رؤسای فدراسیون‌ها جهاد می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید آذری در مجمع انتخاباتی هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان که ظهر امروز -شنبه ۲۸ مهرماه- در سرای ورزشکاران استان برگزار شد، اظهار کرد: محمد نصیری که در این مجمع به‌عنوان نماینده وزارت ورزش و جوانان حضور دارد، پرمدال‌ترین ورزشکار در همه ادوار ورزش ایران است. او مرد تکرار نشدنی ایران است و موفقیت‌های بی‌نظیری را در رشته وزنه‌برداری در سطوح مختلف به دست آورده است.

وی با بیان اینکه امروز احساس خوبی دارم که توانسته‌ام تمام پروژه‌هایی که در مدت چهار ساله ریاستم در هیئت وزنه‌برداری استان به دنبال آن بودم تقریباً رو به اتمام است، ادامه داد: قرار بود سالن وزنه‌برداری ورزشگاه تختی را در روز برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت استان با حضور علی مرادی، رییس فدراسیون وزنه‌برداری افتتاح کنیم اما هنوز تکمیل نشده و تا چند روز آینده به پایان می‌رسد.

 رییس سابق هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان گفت: این‌ روزها اسپانسر و حامی اقتصادی حرف اول و آخر را در ورزش می‌زند و با وجود شرایط اقتصادی وحشتناک کنونی، باید توان جذب سرمایه‌گذار را داشته باشیم. در فدراسیون‌های ورزشی نیز مشکلات مالی وجود دارد، این شرایط برای همه بوجود آمده و به نظر من رؤسای فدراسیون‌ها جهاد می‌کنند.

آذری با بیان اینکه فردی که مسئولینت هیئت وزنه‌برداری استان را به عهده می‌گیرد بداند میراثی را تحویل گرفته که در حال حاضر در سطح بین المللی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، تصریح کرد: فردی که مسئولیت هیئت را برعهده می‌گیرد نباید به امید فدراسیون باشد. رییس هیئت باید درآمدزایی کند و اگر کسی نمی‌تواند این کار را انجام دهد باید انصراف دهد تا نه خود و نه دیگران را اذیت کند.

کد خبر 356520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.