در فدراسیون به روی همه باز است

رییس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: کاندیداهایی که در مجمع انتخاباتی هیئت وزنه برداری استان اصفهان آرای لازم را کسب نکردند کم و کاستی نداشته و از شایستگی‌های آن‌ها کم نشده و همیشه در فدراسیون پذیرای آن ها خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی مرادی در مجمع انتخاباتی هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان که ظهر امروز –شنبه ۲۸ مهرماه- در سرای ورزشکاران استان برگزار شد، اظهار کرد: از همه کاندیداهایی که در این مجمع برنامه‌های خود را ارائه دادند درخواست دارم به هیئت و فدراسیون کمک کنند. در فدراسیون به روی همه به خصوص افرادی که با برنامه وارد جلسه امروز شدند، باز است.

وی ادامه داد: حمیدرضا فدایی مسئولیت سنگینی را برعهده دارد و امیدوار هستم نسبت به جذب توانمندی افراد حاضر در این مجمع فعالیت کند.کاندیداهایی که در این مجمع انتخاباتی آرای لازم را کسب نکردند کم و کاستی نداشته، از شایستگی‌های آن‌ها کم نشده و همیشه در فدراسیون پذیرای آن ها خواهیم بود.

مرادی افزود: در بخش بانوان به صورت جدی ورود پیدا کردیم و وزارت ورزش و جوانان و مسئولان کمیته ملی المپیک نیز حمایت خوبی در این زمینه دارند و در حال حاضر اردوی تیم ملی وزنه‌برداری بانوان با رویکرد گسترش این رشته در کشور و کسب افتخارات در میادین ملی و بین‌المللی در تهران در حال برگزاری است و امیدواریم فعالیت بخش بانوان هیئت وزنه‌برداری استان با جدیت دنبال شود.

رییس فدراسیون وزنه‌برداری خاطرنشان کرد: همان‌طور که در این رشته قهرمان المپیکی داریم باید با برنامه‌ریزی توانمندی‌های جوانان را به‌ کار گرفت و از آن‌ها حمایت کرد تا وزنه‌برداران بیشتری را در سکوهای المپیکی، جهانی، آسیایی و... ببینیم.

کد خبر 356514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.