هماهنگ شدنم با سپاهان زمان می‌برد

دروازه‌بان تیم هندبال آقایان سپاهان گفت: نخستین سالی است که در اصفهان و برای یک تیم اصفهانی بازی می‌کنم و کمی سخت است تا با این تیم هماهنگ شوم.

علی رحیمی پس از پیروزی تیمش مقابل نفت و گاز گچساران در هفته دوم مسابقات لیگ برتر هندبال، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نیمه نخست، بازی پایاپای بود. اما با تعویض‌هایی که با نظر سرمربی تیم انجام گرفت توانستیم اختلاف امتیازمان را با تیم مقابل افزایش دهیم.

رحیمی با بیان اینکه ترکیب تیم نفت و گاز گچساران نسبت به سال گذاشته جوان‌تر شده است، گفت: نیمه دوم عملکرد بهتری داشتیم و بچه‌ها با انرژی مضاعفی وارد میدان شدند و به همین دلیل با اختلاف امتیاز بیشتری توانستیم پیروز میدان شویم.

وی با اشاره به اینکه فصل گذشته در تیم نفت و گاز گچساران بودم و با این تیم هم بر سکوی قهرمانی ایستادیم، تصریح کرد: به دلیل مشکلات مالی که سال گذشته در تیم نفت و گاز گچساران وجود داشت و تاکنون هم ۳۵ درصد از مبلغ قرارداد فصل گذشته پرداخت نشده است، امسال به تیم سپاهان آمدم.

دروازه‌بان تیم هندبال آقایان سپاهان خاطرنشان کرد: نخستین سالی است که برای یک تیم اصفهانی بازی می‌کنم، شرایط سپاهان با بقیه باشگاه‌ها فرق می‌کند چرا که اصفهان شهری هندبالی و هندبال دوست است و کمی سخت است تا با این تیم هماهنگ شوم.

رحیمی اضافه کرد: امیدوارم بتوانیم در ادامه کار نتیجه خوبی برای باشگاه سپاهان به دست آوریم و همه از عملکردمان راضی باشند.

کد خبر 356465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.