نظام پیشنهادات شهرداری، وعده مشارکت مردم را عملی کرد

شهردار اصفهان گفت: رونمایی از آیین‌نامه نظام پیشنهادات شهرداری تحقق وعده مشارکت مردم و به معنای ورود نظرات آنها به مدیریت شهری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی صبح امروز (شنبه) در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» اظهارکرد: پنجشنبه گذشته از آیین نامه نظام پیشنهادات شهرداری اصفهان رونمایی شد و بر این اساس هر موضوعی که شهروندان پیشنهاد کنند، ثبت و مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی افزود: در این راستا ۳۰ کمیته تشکیل شده تا پیشنهادات مردم درباره مسایل مختلف شهری مورد بررسی قرار گیرد که این فرصت مناسبی برای استفاده از دیدگاه‌های مختلف مردم است.

شهردار اصفهان با بیان اینکه طی هفته گذشته اتفاقات خوبی در مدیریت شهری اصفهان رقم خورد، تصریح کرد: در روزهای اخیر اتفاقات خوبی در مناطق کمتر برخوردار شهر اصفهان رخ داد، البته وظیفه ما این است که با توسعه زیرساخت‌ها، زمینه برخوردار شدن مردم این مناطق از امکانات اولیه را فراهم کنیم.

نوروزی ادامه داد: هفته گذشته خط ۵۶ اتوبوسرانی به عنوان نخستین خط اتوبوس محله دهنو به بهره‌برداری رسید که با ۱۲ ایستگاه به مرکز بهداشتی و درمانی شهدای دهنو ختم می‌شود؛ با راه‌اندازی این خط قولی که به مردم دهنو داده بودیم، عملیاتی شد، البته باز هم در جمع مردم دهنو حضور یافته و صحبت‌های آنها را در خصوص مشکلات منطقه خواهیم شنید.

وی با بیان اینکه هفته گذشته برای چهارمین بار از محله حصه واقع در منطقه ۱۴ بازدیدی انجام شد، افزود: هر بار به محله حصه رفته و بازدید انجام دادیم، یکی از مشکلات این منطقه را حل کردیم؛ وضعیت این محله به گونه‌ای است که استحقاق دریافت خدمات زیادی را دارد؛ پس از بازدید چند روز گذشته، آسفالت تمام کوچه‌ها و معابر حصه آغاز شده و روند انجام این اقدام به خوبی پیش می‌رود.

شهردار اصفهان با بیان اینکه شهروندان این محله در خصوص جاده جلوان و تردد روزانه خودروهای سنگین نیز گلایه‌مند بودند، افزود: پس از استماع این مشکل به مسئولان مرتبط در شهرداری ۱۰ روز فرصت دادم تا در این مدت بررسی‌های لازم را انجام داده و موضوع را بررسی کنند؛ مردم بدانند که تاحصول نتیجه این مشکل پیگیری و رفع خواهد شد.

نوروزی با اشاره به هفته تربیت‌بدنی خاطرنشان کرد: به مناسبت هفته تربیت‌بدنی استخرهای شهرداری تا دوم آبان به صورت رایگان در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

وی افزود: با توجه به نزدیک بودن فصل سرما و احتمال پدیده وارونگی هوا که آلودگی هوای شهر را تشدید می‌کند، از عموم شهروندان انتظار می‌رود از حمل و نقل عمومی به خصوص اتوبوس و مترو استفاده کنند تا کیفیت هوای شهر حفظ شود.

شهردار اصفهان تأکید کرد: هوای شهر به حمایت تمام شهروندان نیاز دارد، پس تلاش کنیم هوای شهر را داشته باشیم تا شرایط زندگی سالم و لذت‌بخش برای همه فراهم شود.

کد خبر 356463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.