همیشه بازی در اصفهان سخت است

سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران گفت: تیم جوانی دارم که پیش‌بینی باخت را می‌کردیم اما نه با اختلاف گل زیاد و فکر می‌کردم بازی پایاپایی باشد.

مهدی آزاد پس از شکست مقابل سپاهان در هفته دوم مسابقات لیگ برتر هندبال، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ترکیب بازیکنان‌مان نسبت به سال گذشته تغییر زیادی داشته است، به دلیل کاهش ۶۰ درصدی بودجه تیم بسیاری از بازیکنانمان از جمله چند ملی‌پوشی که در اختیار داشتیم را از دست دادیم و مجبور شویم از بازیکنان جوان استفاده کنیم و تنها دو، سه نفر از بازیکنانمان باتجربه هستند.

وی ادامه داد: نیمه نخست را خیلی خوب بازی کردیم، بازی پایاپای بود و با اختلاف یک امتیاز به پایان رسید. در مجموع از بازیکنانم راضی هستم ولی متأسفانه از دقیقه ۱۵ نیمه دوم به دلیل خستگی کمی تمرکزمان را از دست دادیم و اختلاف امتیازمان زیاد شد که در نهایت هم بازی را واگذار کردیم.

بازی در اصفهان سخت است

آزاد خاطرنشان کرد: تیم نفت و گاز تا سال قبل مدعی قهرمانی بود اما پیش‌بینی باخت را می‌کردیم کرد چون تیم ما خیلی جوان شده، اما انتظار نداشتم با اختلاف امتیاز زیاد بازی را واگذار کنیم و فکر می‌کردم بازی پایاپای باشد و تنها با اختلاف یک یا دو گل بازنده شویم.

سرمربی تیم هندبال آقایان نفت و گاز گچساران گفت: اصفهان شهری هندبال خیز است، تماشاگران هندبال را به‌خوبی بلد هستند و کلاً بازی کردن در این شهر سخت است ضمن اینکه امروز هواداری هم در سالن نداشتیم و بازی برایمان سخت بود.

اگر به جام باشگاه‌های آسیا می‌رفتیم شرایط بهتری در لیگ برتر داشتیم

آزاد با اشاره به اینکه به دلیل مشکلات مالی و افزایش نرخ دلار موفق به حضور در جام باشگاه‌های آسیا نشدیم، اضافه کرد: شاید اگر به مسابقات آسیایی می‌رفتیم می‌توانستیم بودجه بهتری برای تیم بگیریم و شرایطمان را برای قهرمانی مثل سال گذشته در لیگ برتر حفظ کنیم.

سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران ادامه داد: در حال حاضر اصلاً نمی‌توانیم بازیکنی جذب کنیم مگر اینکه شرایط و سیاست‌های وزارت نفت تغییر کند تا بتوانیم بودجه‌ای اضافه کنیم یا بازیکنی جذب کنیم. البته احتمال دارد اگر در نیم‌فصل جایگاه خوبی به دست آوریم مسئولان به فکر جذب یکی، دو بازیکن بیفتند.

کد خبر 356457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.