نمازی: مطمئنم بخت ما برمی‌گردد

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: مشکلی که ما از اول فصل با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم گلزنی است، اینکه موقعیت تک به تک را گل نکنیم مانند مصیبتی است که با آن روبرو هستیم ولی این سبک فوتبال بالاخره روزی پیروز خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امید نمازی زاده در کنفرانس خبری بعد بازی این تیم مقابل سپیدرود گفت: می‌دانستیم این بازی سخت خواهد بود، سپیدرود پس از تغییر کادر فنی دچار تحول شده و سعی دارد خود را از آخر جدول بالا بکشد. سپیدرود تیم منسجمی است که حتی در آزادی کار را برای پرسپولیس سخت کرد.

وی ادامه داد: امروز از تیمم راضی هستم و فوتبال خوبی ارائه دادیم، مشکلی که ما از اول فصل با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم گلزنی است. حداقل پنج موقعیت صد در صد داشتیم، اینکه موقعیت تک به تک را گل نکنیم مانند مصیبتی است که با آن روبرو هستیم و بازیکنی که توپ‌های نهایی را تبدیل به گل کند نداریم. امیدوارم با اضافه کردن بازیکنان جدید این مشکلات در هفته‌های آتی حل شود.

سرمربی تیم ذوب‌آهن تصریح کرد: نیمه اول کاملا دست ما بود، در نیمه دوم تا دقیقه ۷۰ طبق برنامه جلو رفتیم اما مصدومیت و تعویض اجباری نژاد مهدی شاکله و تمرکز تیم ما را به هم زد. قانون فوتبال این است که اگر موقعیت‌های ایجاد شده را گل نکنید ضربه خواهید خورد، موقعیت‌های ایجاد شده را گرانبها نمی‌دانیم و آنها را تبدیل به گل نمی‌کنیم. با اینکه تیم سپیدرود چند موقعیت خوب داشت اما روی هم رفته حق تیم ما پیروزی بود.

وی درباره جو ورزشگاه سپیدرود خاطرنشان کرد: تماشاگران رشت بسیار پرشور هستند و من را یاد قائم‌شهر انداخت اما ما بازی خودمان را انجام دادیم و این جو در بازی ما تاثیری نداشت.

نمازی با بیان این نکته که هدف ما رتبه‌های بالایی جدول است، تاکید کرد: زمانی که مشکل گلزنی ما حل شود می‌توانیم مانند ذوب‌آهن سال گذشته که پله به پله بالا آمد و دوم شد پیش برویم. مطمئنم بخت ما یک روز برمی‌گردد و بالاخره یک جایی برنده می‌شویم.

سرمربی ذوب‌آهن درباره ماریون سیلوا گفت: این بازیکن گل‌زن نیست اما دونده است، تلاش زیادی می‌کند و امروز عملکرد خوبی داشت. همچنین ادی هرناندز مهاجم هندوراسی تیم نیز در این فصل سه گل زده اما احساس بر این است که در چند هفته اخیر افت کرده و بخاطر همین امروز به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد و حتی فرصت گلزنی داشت.

کد خبر 356442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.