نوجوانان لرستانی قهرمان مسابقات دومیدانی غرب کشور

گلپایگان- رییس هیئت دو میدانی استان اصفهان گفت: در رده تیمی، نوجوانان لرستان با دو طلا مقام نخست، چهارمحال بختیاری با یک طلا، دو نقره و سه برنز مقام دوم و اصفهان با یک طلا، یک نقره و یک برنز مقام سوم مسابقات جایزه بزرگ غرب کشور را به خود اختصاص دادند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، عبدالرسول یزدی زاده در حاشیه برگزاری مسابقات جایزه بزرگ غرب کشور اظهار کرد: به مناسبت هفته تربیت بدنی نخستین مسابقات جایزه بزرگ غرب کشور به میزبانی گلپایگان و با حضور هیئت تهای دومیدانی لرستان، مرکزی، چهارمحال و بختیاری، آران و بیدگل، فلاورجان، البرز، شهرداری گلپایگان و دیارخودروی گلپایگان برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات در رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان  با ۲۳ مسابقه در هفت ماده  ۱۰۰ متر، ۸۰۰ متر، ۵۰۰ متر، ۱۵۰۰، سه هزار متر  و پنج هزار متر و پرتاپ دیسک و پرش طول انجام شد.

رییس هیئت دو میدانی استان اصفهان گفت: گلپایگان به لحاظ همجوار بودن با استان‌های شرکت کننده می‌تواند میزبان مسابقات غرب استان اصفهان باشد، این مسابقات در تحقق، توسعه و افزایش فعالیت دو میدانی شهرستان و استان تأثیرگذار است و سبب تشویق و ترغیب نسل نوجوان و جوان به ورزش دومیدانی می‌شود.

وی تصریح کرد: پیست‌های خاکی در شهرستان‌ها تضمین کننده تیم‌های ملی است و  سطح سلامتی جامعه و شهرستان را ارتقا می‌دهد.

یزدی زاده گفت: اگر مسابقات جایزه بزرگ در تقویم مسابقات کشوری ثبت شود قطعأ تأثیر خوبی در جذب قهرمانان دارد، این مسابقات به دلیل شرکت ورزشکاران قهرمان از سطح بالایی برخوردار بود.

وی خاطرنشان کرد: در مسابقات جایزه بزرگ غرب کشور در رده تیمی نوجوانان استان لرستان با دو طلا مقام نخست و چهارمحال بختیاری با یک طلا و دو نقره و سه برنز مقام دوم  و اصفهان با یک طلا، یک نقره و یک برنز  مقام سوم را به دست آوردند.

کد خبر 356441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.