طاهری: همیشه بازی نخست مشکل است

سرمربی تیم هندبال سپاهان گفت: همیشه بازی‌های نخست کمی مشکل است اما در مجموع بازی بدی نبود و بچه‌ها بازی خوبی ارائه کردند که خوشبختانه نتیجه خوبی هم به دست آوردیم.

محسن طاهری پس از پیروزی تیمش مقابل نفت و گاز گچساران در هفته دوم مسابقات لیگ برتر هندبال، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: این بازی نخستین دیدار ما در لیگ برتر امسال بود و با توجه به اینکه قرار گرفتن در شرایط مسابقه نیازمند زمان است، همیشه بازی‌های نخست کمی مشکل است اما در مجموع بازی بدی نبود و بچه‌ها بازی خوبی ارائه کردند که خوشبختانه نتیجه خوبی هم به دست آوردیم.

وی ادامه داد: گچساران یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر هندبال آقایان است اما ترکیب این تیم تغییر زیادی کرده‌ و با وجود اینکه نسبت به سال گذشته ضعیف‌تر شده‌اند اما تیم منسجم و خوبی است.

طاهری ادامه داد: باید از هواداران که امروز برای تشویق سپاهان به سالن آمدند تشکر کنم، امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و بچه‌ها هم بتوانند با بازی‌های خوبی که از خود به نمایش می‌گذارند دل هواداران را شاد کنند.

سرمربی تیم هندبال آقایان سپاهان با اشاره به اینکه بازی بدون حاشیه برگزار شد و مشکل داوری هم نداشت، خاطرنشان کرد: هیچوقت از داوری گله نکردیم، ما می‌گوییم قضاوتی خوب است که کمترین اشتباه را داشته باشد ولی زمانی که در یک دیدار اشتباهات داوری زیاد باشد، ناخودآگاه هر دو تیم را به چالش می‌کشاند. داور هم انسان است، ممکن است اشتباه کند و قطعاً اشتباهات داوری هم سهوی است و از روی عمد اشتباه نمی‌کند.

کد خبر 356438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.