تیمی کاملا بومی داریم/خواهش می کنم حمایت باشگاه سپاهان ادامه دار باشد

سرمربی تیم دو و میدانی سپاهان گفت: تیم ما کاملا بومی است، بدون در اختیار داشتن ورزشکاران خبره اصفهانی در مسابقات لیگ شرکت کردیم و از مسئولان باشگاه سپاهان خواهش می کنم که حمایت از ما ادامه دار باشد.

شکوفه نصیریان، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا گفت: تیم دو و میدانی سپاهان برای نخستین بار در این رشته فعالیت خود را آغاز کرده است و حمایت باشگاه سپاهان از ما برای حضور در سه مرحله لیگ برتر در این رشته است. در سال جاری، به دلیل برگزاری بازی های آسیایی مسابقات لیگ دو میدانی در مهرماه برگزار شد که دو مرحله آن طی شده و مرحله سوم آن فردا -۲۸ مهرماه- در تهران برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به شرایط لیگ دوو میدانی تصریح کرد: هرتیم اجازه دارد که ۲۵ بازیکن معرفی کند که هشت نفر آن ها حتما باید بزرگسال باشند، تیم ما کاملا بومی است و ما بدون در اختیار داشتن ورزشکاران خبره اصفهانی مثل فرزانه فصیحی، در مسابقات لیگ شرکت کردیم. حدود ۲۲ ماده در لیگ برگزار شد که شامل دوهای ۱۰۰ تا ۱۰ هزار متر، دوی امدادی و پرش ها بود که خوشبحتانه در دوی امدادی توانستیم مدال بگیریم.

سرمربی تیم دومیدانی بانوان سپاهان، اضافه کرد: مسابقات به این صورت است که هر ورزشکاری امتیاز خاص خود را می گیرد و مجموع آن امتیاز کلی تیم را مشخص می کند. در لیگ تیم های قدرتمندی مثل آسان پرداخت و دانشگاه آزاد که چند ملی پوش دارند شرکت کرده اند ولی با این حال، خوشحالم که با بازیکنان بومی و اصفهانی فعلا در رده پنجم قرار داریم.

وی خاطر نشان کرد: در رشته پرتاب نیزه، صبا عظیمی توانست به مقام دوم دست یابد و در مرحله سوم هم امید داریم که این ورزشکار باز هم مدال نقره خود را تکرار کند. همینطور در دوی ۴۰۰ متر نماینده ما در مرحله اول، با اختلافی اندک چهارم شد، وی در مرحله دوم توانست مدال بگیرد و رکورد خود را هم افزایش دهد و امیدوارم این بازیکن باز هم مدال به دست آورد.

نصیریان تاکید کرد: با توجه به این که تیم ما بومی است ضمن تشکر از مسئولان باشگاه سپاهان خواهش می کنم که حمایت از ما ادامه دار باشد. امیدوارم برای سال بعد بتوانیم دونده های نخبه اصفهان مثل فرزانه فصیحی، ریحانه مبینی و خانم محمدی را جذب کنیم تا بتوانیم بهتر کار کنیم. در لیگ امسال تیم ها خیلی قوی تر شدند، پنج یا شش تیم توانستند خود را تقویت کنند ولی با این وجود در رتبه پنجم هستیم.

کد خبر 356407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.