دست پرورده سپاهان در عمان گلزنی می کند + فیلم

هافبک اسبق تیم فوتبال سپاهان گفت: به امید پیشرفت فوتبال بازی می کنم و هیچوقت فراموش نمی کنم که از کجا فوتبال را آغاز کردم چرا که ۱۳ سال در سپاهان بازی کردم و از تیم های پایه این باشگاه به بالاترین سطح فوتبال ایران رسیدم.

حمید کاظمی، بازیکن سال های نه چندان دور سپاهان که تابستان امسال به تیم نادی مجیس الریاضی عمان پیوست در گفتگو با خبرنگار ایمنا گفت: خدا را شکر می کنم که در تیم شرایط خوبی دارم، در جام حذفی موفق شدیم به جمع هشت تیم نهایی صعود کنیم و انگیزه خوبی برای ادامه راه داریم.

وی افزود: در جام حذفی خوب پیش رفتیم ولی در لیگ عمان تل شرایط خوبی نداریم، اما با جذب بازیکنان جدید در نیم فصل دوم می توانیم بهتر شویم. در این فصل سه پاس گل دادم و یک گل به ثمر رساندم که فکر می کنم آمار بدی نباشد اما سعی دارم روز به روز بهتر کار کنم تا پیشرفت داشته باشم.

بازیکن اصفهانی تیم نادی مجیس الریاضی عمان خاطر نشان کرد: چند پیشنهاد از تیم های بالای جدول لیگ عمان و یک پیشنهاد هم از کویت دارم اما از حالا نمی شود برای آینده برنامه ریزی کرد، چرا که فوتبال فضای خاصی دارد و چیزی قابل پیش بینی نیست.

کاظمی تصریح کرد: اگر به اینجا رسیدم حتما خواست خدا بوده، به امید پیشرفت فوتبال بازی می کنم و هیچوقت فراموش نمی کنم که از کجا فوتبال را آغاز کردم. ۱۳ سال در سپاهان بازی کردم و از تیم های پایه این باشگاه به بالاترین سطح فوتبال ایران رسیدم.

وی ادامه داد: شاید لیگ عمان برای بعضی ها ناشناخته باشد اما مطمئنم که از همین جا به تیم های بهتر و بالاتر می رسم، با اینکه پست تخصصی من هافبک دفاعی است ولی در این فصل با صلاحدید سرمربی در پست هافبک تهاجمی و بازیساز هم بازی کردم و هر زمان که به بازی می روم تلاش می کنم نماینده خوبی برای اصفهان و کشورم باشم.

حمید کاظمی پس از جدایی از سپاهان در تیم های صبای قم، گیتی پسند و نیروی زمینی تهران بازی کرد و درسال ۲۰۱۸ با عقد قراردادی دو ساله به تیم نادی مجیس الریاضی در لیگ برتر عمان یا عمان تِل پیوست.

 فیلم گلزنی حمید کاظمی در لیگ برتر عمان را در زیر مشاهده می کنید:

کد خبر 356386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.