هنر به پیشگیری از بیماری ها کمک می کند

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: هنر بالا تر از موارد دیگر می‌تواند به پیشگیری از بیماری ها کمک کند، نقش آن بسیار مهم و اساسی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا،دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی در اختتامیه اولین جشنواره ملی فیلم کوتاه مهر سلامت اظهار کرد: مطمئن باشید کار خیر در سلامت به تجهیزات و دارو محدود نمی‌شود و گاهی یک نگاه می‌تواند کمک باشد چه برسد به فرهنگ سازی ساخت فیلم که بسیار مفید است.

وی افزود: هنر بیشتر از موارد دیگر می‌تواند به پیشگیری از بیماری ها کمک کند نقش آن بسیار مهم و اساسی است.

وزیر بهداشت گفت: با افزایش تعداد تخت های بیمارستان و تعداد دارو ها نمی‌توانیم بگوییم موفق هستیم بلکه این یک شکست بزرگ است، هر گاه مریضی ها را کم کردیم آنگاه می توانیم خود را موفق خطاب کنیم و بگوییم کار مفیدی انجام داده ایم.

وی در خصوص اهمیت هنر ادامه داد: اگر کسی با اخلاص و پاکی نیت وارد این دست کار های خیر شود دیگر از آن بیرون نمی‌آید و این خاصیت این موضوع است.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به تعداد کثیر خیرین اصفهان اظهار کرد: خیرین اصفهان بسیار زیاد هستند و من اثر های آنها را در گوشه گوشه اصفهان دیدم و می‌دانم خیرین اصفهانی حتی جان خود را نیز در این راه می‌دهند تا نشان دهند این موضوع چقدر مهم است.

وزیر بهداشت در پایان سخنانش با اشاره به کلیپی که از او در فضای مجازی پخش شد، گفت: استفاده از تکنولوژی خوب است اما بعضی اوقات یک اشتباه از مسئولان را دست می گیرند و می‌گویند که هیچ چیز از رسانه ها پوشیده نیست.

کد خبر 356379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.