بهترین راه توسعه مهر سلامت تلفیق آن با هنر است

استاندار اصفهان گفت: بهترین و عمیق ترین راهکار توسعه مهر سلامت تلفیق آن با هنر است که به خوبی در جشنواره مهر سلامت به آن پرداخته شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا،  آیین اختتامیه اولین جشنواره ملی فیلم کوتاه مهر سلامت عصر امروز_ پنجشنبه 26 مهر_ در تالار شریعتی دانشگاه پزشکی برگزار شد. در این مراسم محسن مهر علیزاده اظهار کرد: خوشحالم اولین دوره این جشنواره در اصفهان برگزار شد تا اصفهان در افتخارات خود اولین دوره این جشنواره را نیز داشته باشد.

استاندار اصفهان افزود:این کار از ابعاد مختلف با ارزش است، یکی از جهات آن مسئله خیر است که در ذات انسان وجود دارد.

 وی اضافه کرد: این خیریت در جشنواره مهر سلامت به خوبی دیده می‌شود زیرا مهم تشخیص کار خیر است و شناخت درست آن عمق اثر را بیشتر می‌کند که در این جشنواره به خوبی به آن پرداخته شد.

مهرعلیزاده ادامه داد: بهترین و عمیق ترین راهکار توسعه مهر سلامت تلفیق آن با هنر است که به خوبی در این جشنواره به آن پرداخته شد و این عمیق بودن مطمئنا در آینده کمک خواهد کرد که نشان از بلوغ فکری مسئولان است.

در این جشنواره سلامت و سینما در کنار هم هستند

در ادامه این مراسم حسین رضازاده با اشاره به اینکه این جشنواره پیوندی است بین حوزه فیلم سازان و افراد هنری و بخش سلامت اظهار کرد: امیدواریم جشنواره مهر سلامت در بخش سلامت کمک کننده و مفید باشد.

وی افزود: امسال اولین سال برگزاری جشنواره فیلم مهر سلامت است اما این پایگذاری با ایجاد دبیرخانه دائمی در اصفهان ایجاد شده تا این جشنواره هر دو سال یکبار برگزار شود و بتواند مثمر ثمر باشد.

رئیس اولین جشنواره مهر سلامت در خصوص مراحل برگزاری جشنواره ادامه داد: این جشنواره نتیجه یکسال تلاش و پشتکار است که ابتدا با ایجاد شورای سیاست گذاری و سپس با استقبال گسترده مردم و بعد از آن داوری آثار برگزار شد.

وی در خصوص سطح موفقیت جشنواره فیلم مهر سلامت گفت: با ۱۰ درصد هزینه سایر جشنواره‌های مشابه جشنواره‌ای در سطح بالا از نظر کیفی و کمی برگزار کردیم و توانستیم به اهداف خود برسیم که امیدواریم با تداوم این جشنواره این اهداف قوت بگیرند و همچنین با برگزاری کلاس های آموزشی امیدواریم زودتر به اهداف این جشنواره نزدیک شویم.

کد خبر 356377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.