جای موتورسیکلت‌سواران در پیاده روهای شهر نیست!

جای موتورسیکلت‌سواران در پیاده روهای معابر شهر نیست و این عمل بسیار خطرآفرین است؛ باید توجه داشت که مقررات موتورسیکلت جدا از دیگر مقررات راهنمایی و رانندگی نیست.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر اصفهان، امروز- ‌پنجشنبه ساعت ۱۸ – در بلوار آیینه خانه حدفاصل سی و سه پل تا پل فردوسی ترافیک سنگینی مشاهده می‌شود، همچنین به دلیل پارک دوبل خودروها در خیابان‌های آمادگاه و شمس‌آبادی یک لاین از مسیر خیابان حذف و بر ترافیک این خیابان‌ها افزوده شده است.

بر اساس این گزارش، تردد خودروها از پل ابوذر مسیر ورودی به خیابان دکتر بهشتی به دلیل توقف‌های دوبل به سختی صورت می‌گیرد، تردد خودروها در خیابان کاوه حدفاصل میدان ۲۵ آبان تا میدان شهدا به سختی امکان‌پذیر است.

بزرگراه شهید خرازی شلوغ‌ترین مسیر حرکت این لحظات در شهر اصفهان است، در مسیر شمال به جنوب این بزرگراه شاهد توقف کامل خودروها هستیم.

خیابان دکتر بهشتی ترافیک چندانی ندارد، در میدان آزادی، چهارراه حکیم‌نظامی و خیابان توحید هر لحظه به میزان ترافیک افزوده می‌شود، همچنین شمال پل‌فلزی از سمت خیابان صائب ترافیک سنگینی دارد.

جای موتورسیکلت‌سواران در پیاده روهای معابر شهر نیست و این عمل بسیار خطرآفرین است، باید توجه داشت که مقررات موتورسیکلت جدا از دیگر مقررات راهنمایی و رانندگی نیست؛ موتورسیکلت یکی از وسایل نقلیه خطرناک و حادثه آفرین است لذا برای حفظ جان خود به هنگام استفاده از آن، مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنید.

رفت و آمد حدفاصل پل فردوسی تا میدان انقلاب حجم قابل توجهی دارد، مسیر شرق به غرب بلوار آیینه خانه حدفاصل خواجو به سمت سی و سه پل از مسیرهای پر ترافیک این دقایق شهر اصفهان است.

روگذر خیابان امام خمینی(ره) مسیر حرکت از سمت میدان استقلال تا میدان جمهوری اسلامی با حجم انبوهی از تردد خودروها رو به رو است.

کد خبر 356364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.