نکونام: سپاهان می خواهد بالای جدول بماند

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: شرایط بازی در لیگ با جام حذفی متفاوت است، مسابقه مهم و حساسی پیش رو داریم و می دانیم که سپاهان برای اینکه بالای جدول بماند نیاز به این پیروزی دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر سپاهان گفت: به دلیل اینکه دو هفته قبل با سپاهان بازی کردیم، دو تیم شناخت کافی از یکدیگر دارند و این موضوع یک مقدار کار را سخت می کند.

وی افزود: شرایط بازی در لیگ با جام حذفی متفاوت است، مسابقه مهم و حساسی پیش رو داریم و می دانیم که سپاهان برای اینکه بالای جدول بماند نیاز به این پیروزی دارد.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران خاطر نشان کرد: سپاهان در خط حمله خطرناک است و قدرت گلزنی خوبی دارد، روند تیمی ما با قبل متفاوت است و با توجه به داشته‌هایمان و بازیکنان باتجربه که اول فصل جذب کردیم. فوتبال مدنظر خودمان را بازی می‌کنیم و امیدوارم با کسب یک نتیجه خوب اصفهان را ترک کنیم.

نکونام در پاسخ به سوال خبرنگار ایمنا مبنی بر اینکه هدف‌گذاری شما و باشگاه برای این فصل چیست؟ تصریح کرد: با توجه به این که تیم ما شخصی است، توان جذب بازیکن میلیاردی و گران قیمت را نداشتیم، برای اولین سال حضور در لیگ برتر آن هم بعد از ۲۴ سال، به دنبال کسب نتایج خوب و آبرومندانه در نیم فصل اول هستیم تا شرایطمان برای نیم فصل دوم خوب باشد.

وی ادامه داد: در نیم فصل دوم بازیکن جدید جذب می کنیم و قصد داریم تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم تا در سال‌های بعدی به کسب سهمیه و مقام هم چشم داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی اظهار کرد: تمام بازیکنان در بازی فردا حضور دارند و فقظ شاهین مجیدی را دو روز قبل از دست دادیم، شرایط همه بازیکنان خوب است و کل تیم را در اختیار داریم.

سرمربی تیم نساجی با اشاره به چمن ورزشگاه نقش‌جهان، افزود: برای ما که در چمن مصنوعی بازی می‌کنیم و چمن‌های طبیعی دیگر را دیده‌ایم، وضعیت نقش‌جهان خوب است. البته به بازیکنانم از شرایط و کیفیت چمن توصیه هایی کردم و می دانند هنگام گرم کردن، باید شرایط چمن را ارزیابی کنند.

کد خبر 356363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.