رفع معضل چند دهه اصفهان با اجرای حلقه حفاظتی شهر 

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: با تکمیل رینگ چهارم حلقه حفاظتی شهر اصفهان واقع در مناطق ۱۰، ۱۴ و ۱۵ و اتصال آن از طریق بلوار فرزانگان به بزرگراه معلم، معضل چندین دهه ترافیک اصفهان مرتفع می شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، جلسه شورای هماهنگی پروژه رینگ چهارم حلقه حفاظتی شهر اصفهان با حضور شهردار اصفهان، معاونان، روسای سازمان ها و مدیران مناطق مربوطه تشکیل و بر اجرای هر چه سریع‌تر این پروژه تاکید شد. بررسی صورت‌جلسه قبلی، نحوه چگونگی رفع نواقص، اعتبار اجرای پروژه، آزادسازی‌ها، مشکلات و هماهنگی های لازم با بخش های مختلف برای اجرای این پروژه از جمله محورهای مهم این جلسه بود. 

قدرت الله نوروزی، شهردار اصفهان در این جلسه با بیان اینکه پیگیری‌ها در خصوص اجرای این پروژه به خوبی انجام شده است،‌ اظهار کرد: یکی از اقدامات بزرگ عمرانی که در سال جاری آغاز می‌شود، اجرای رینگ چهارم حلقه حفاظتی شهر اصفهان است. 

وی ادامه داد: کارهای بزرگ بر زمین مانده بسیاری از گذشته در شهر اصفهان باقی مانده و شهرداری اصفهان در حال حاضر تکمیل این پروژه ها را در دستور کار خود قرار داده است.

عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح شهید اردستانی آغاز می‌شود

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان نیز در حاشیه این جلسه، اظهار کرد: طبق روال کاری که از اول سال شروع شده هر ۱۵ روز با حضور شهردار، معاونان و مدیران ذیربط جلساتی برای بررسی پروژه‌های عمرانی سطح شهر تشکیل و با ادامه این جلسات مشکلات سایر پروژه ها مانند پروژه‌های میدان امام علی (ع)، سالن همایش‌ها، نمایشگاه‌های بین المللی، سالن گلستان شهدا و سایر پروژه‌های بزرگ پیگیری می‌شود. 

ایرج مظفر با بیان اینکه جلسه این هفته در منطقه ۱۵ و با موضوع رینگ چهارم حلقه حفاظتی شهر اصفهان برگزار شد، ‌تصریح کرد: با پیگیری مصوبات جلسه های قبلی، اقدامات بسیار خوبی در خصوص محل هایی برای تامین اعتبار و درآمد، آزادسازی و اقدامات اجرایی انجام شده بود که در این جلسه نیز تصمیم گرفته شد عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح شهید اردستانی آغاز شده و عملیات بلوار فرزانگان نیز سرعت گیرد.

وی ادامه داد: مدیریت کلان شهرداری در این دوره، قسمت حلقه حفاظتی شرق اصفهان واقع در مناطق ۱۰، ۱۴ و ۱۵ و اتصال آن از طریق بلوار فرزانگان به بزرگراه معلم را انجام می دهد تا معضل چندین دهه اصفهان و ترافیک این سه منطقه رفع شود.

پیش بینی روش‌های جدید تامین اعتبار برای پروژه‌های شهری

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان افزود: اجرای بلوار فرزانگان تاکنون حدود ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و امیدواریم طبق برنامه و آزادسازی‌هایی که صورت می‌گیرد طی یک برنامه هشت ماهه بتوانیم این پروژه را به اتمام برسانیم.

وی با بیان اینکه با اجرای این قسمت از حلقه حفاظتی گام موثری در جهت کاهش ترافیک و کاهش آلایندگی ها برداشته می‌شود، گفت: روش‌های جدیدی برای تامین اعتبار این پروژه ها پیش بینی شده و امیدوارم با حضور مدیران شهرداری و همکاری اداره کل راه و شهرسازی و استانداری بتوانیم هم شهرسازی اصولی داشته و هم در کنار آن پروژه های بزرگ را اجرا کنیم. 

به گزارش ایمنا، رینگ چهارم حلقه حفاظتی شهر از تقاطع غیر همسطح کارخانه قند آغاز و از سمت خیابان شهید خاتون‌آبادی، بزرگراه شهید اردستانی، خیابان آیت‌ الله غفاری، خیابان بعثت، بزرگراه معلم، میدان استقلال، خیابان لوله (واقع در خمینی‌شهر)، خیابان آتشگاه، اتوبان ذوب‌آهن ( محدوده زندان )، جنوب سپاهان شهر و کمربندی شرق اصفهان در جوار مرکز همایش‌های بین‌ المللی، نمایشگاه بین المللی(سایت جدید)، شهر رؤیاها، میدان مرکزی میوه و تره‌ بار عبور و به تقاطع کارخانه قند در خیابان جی منتهی می‌ شود.

کد خبر 356274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.