سیرک در اصفهان خوب است در تهران بد؟!

چهل و یکمین شماره رسانه الکترونیک" فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش ایمنا، "سیرک در اصفهان خوب است در تهران بد؟!" عنوان اصلی این روزنامه به قلم مرتضی رمضانی راد سردبیر فوتبال اصفهان است که بخشی از آن را با هم می خوانیم:
 
این گفتگو از سرمربی پرسپولیس یک روز بعد ازدیدار  فصل گذشته تیمش با ذوب آهن در اصفهان را به یاد دارید؟
"...برانکو ایوانکوویچ درباره اینکه چرا بعد از بازی با ذوب آهن در نشست خبری ورزشگاه فولاد شهر حاضر نشد، اظهار داشت: من به این  نشست نرفتم چون نمی‌خواستم در آن سیرک شرکت کنم...."
 چند روز پیش میک‌درموت دستیار کی روش هم از واژه سیرک استفاده کرد و تعدادی از رسانه‌ها به ویژه ورزشی نویسان حامی پرسپولیس که برانکو را در حد یک قدیس می دانند، زمین و زمان را به هم دوختند و آه و ناله راه انداختند تا اثبات کنند که وی به یک ایرانی توهین کرده است و باید با او شدیدترین برخوردها صورت بگیرد که چرا یک خارجی به خود اجازه می دهد به یک ایرانی توهین کند . البته این دوستان که از هر فرصتی برای حمله به کی روش استفاده می کنند به این بهانه دور جدید حملات خود را به سرمربی تیم ملی را هم آغاز کردند و مطالب شان پر بود از عقده گشایی های رنگارنگ!
 درست است که حرف و رفتار درموت درست و حرفه ای نبود اما به قول یکی از دوستان ورزشی نویسان مان جالب است برایمان یادآوری شود که مصاحبه معروف برانکو که از واژه سیرک استفاده کرد هنوز که هنوز است در سایت‌ها بازدید می‌خورد. او پس از دیدار پرسپولیس- ذوب آهن در مورد عدم حضورش درسالن کنفرانس خبری فولاد شهر و عدم پاسخگویی به خبرنگاران اصفهانی گفت که نمی خواسته در این سیرک شرکت کند! آیا خبرنگاران حاضر در آن کنفرانس ایرانی نبودند یا برانکو حسابش جداست؟ کلمه سیرک چند معنی دارد که برای برانکو سکوت را ترجیح دادند؟ از معانی دیگر واژه سیرک هم رونمایی کنید تا ما تکلیف خودمان را بدانیم  و مطمئن شویم که نیازی به یک عذرخواهی ساده از سوی برانکو به خاطر این کلمه نیست ولی میک درموت به خاطر اینکه دستیار کی روش است باید مورد آماج حملات قرار بگیرد. بدینگونه باید گفت که سیرک در اصفهان خوب است و در تهران بد! برایتان متاسفیم! 
 

" با تبریزی ذوب آهن چه کردید؟!" دیگر عنوان مهم این رسانه است که در گزارشی به نقل از سایت روزنامه نصف جهان اصفهان به مقایسه کیفیت های گلزنی مرتضی تبریزی در زمان حضور در ذوب آهن و حضور فعلی اش در استقلال تهران پرداخته که مشخص است او در تهران افت عجیبی داشته است.

برای مشاهده تمام صفحات فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 356268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.