رشد بیش از ۵۷ درصدی  کشف کالای قاچاق در استان اصفهان

گلپایگان- فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در۶ ماهه نخست امسال بیش از ۱۹ تن انواع مواد مخدر در استان اصفهان کشف و ضبط شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، سردار مهدی معصوم بیگی امروز(چهارشنبه) در آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان اظهار کرد: امنیت امروز کشور به برکت جان‌فشانی‌ها، ایثارگری‌ها، مجاهدت‌ها و از خودگذشتگی‌های شهیدان و جانبازان است، نهراسیدن‌ از دشمن نشأت گرفته از قیام عاشورا است.

وی گفت: مردم قدر امنیت را می‌دانند، زیرا امنیت اتفاقی تولید نمی‌شود، مهم‌ترین نیاز جامعه امنیت است و امنیت مقدم بر تمام نیازها است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه نیروی انتظامی از بدنه مردم، برای مردم و در کنار مردم و خدمتگزار مردم است، گفت: امروز نیروی انتظامی در جهت خدمت گزاری حداکثری به مردم تلاش مضاعف دارد؛ رویکرد نیروی انتظامی به امنیت رویکرد مردم پایه است، زیرا همه امور انقلاب اسلامی از سوی مردم صورت می‌گیرد.

سردار معصوم بیگی تصریح کرد: در استان اصفهان امنیت به خوبی برقرار است هر چند دستگاه‌های امنیتی به صورت شبانه روزی فعال هستند، اما بی‌تردید نجابت ، دین داری و درستکاری مردم نقش اساسی در این امنیت دارد.

وی خاطرنشان کرد: کشور از امنیت پایدار و خوبی برخوردار است و در دیگر کشورهای منطقه چنین امنیتی وجود ندارد، باید قدر امنیت را بدانیم و آن را حفظ کنیم؛ با تلاش‌های نیروی انتظامی و همکاری دستگاه‌های امنیتی در شش ماهه نخست امسال در استان بیش از ۱۹ تن انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده است که نشان از پرتحرک بودن نیروی انتظامی در صحنه مبارزه است، البته این حجم مواد مخدر نشان می دهد  که دشمن از هر مسیری که بتواند به نظام ضربه می زند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تأکید کرد:  براساس فرمایشات مقام معظم رهبری مبارزه با قاچاق کالا در دستور کار نیروی انتظامی قرار گرفته است در این راستا دستگیری قاچاق‌چیان عمده و کشف پرونده‌های بالای ۵۰۰ میلیون تومان از سوی نیروی انتظامی در استان انجام شده است تا جایی که در شش ماهه نخست امسال بیش از ۵۷ درصد کشف انواع کالای قاچاق رشد داشته است.

وی تصریح کرد: برای رفع معضل بیکاری و ایجاد اشتغال جوانان این کشور باید تمام مردم از کالای ایرانی و تولیدات ایرانی خریداری کنند؛ همه امور در مدار مردم می‌چرخد و به میزانی که از کالا و تولیدات ایرانی استقبال شود به همان میزان اشتغال ایجاد می‌شود، بنابراین مردم در ایجاد اشتغال نقش مهم و حیاتی دارند.

به گزارش ایمنا، در این آیین  از تلاش سه ساله سرهنگ حسین بساطی قدردانی و سرهنگ علی سبحانی به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان گلپایگان  معرفی شد.

کد خبر 356263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.