نایب قهرمانی بانوان پینگ پنگ باز شهرداری اصفهان

پنجمین دوره مسابقات تنیس روی میز بانوان، قهرمانی شهرداری های کلان شهرهای کشور با نایب قهرمانی کلانشهر اصفهان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پنجمین دوره  مسابقات تنیس روی میز بانوان، قهرمانی شهرداری های کلان شهرهای کشور با حضور تنیس بازان شهرهای مشهد، تهران، همدان، رشت و اصفهان در دو بخش تیمی و انفرادی به همت اداره رفاه، تعاون و ورزش شهرداری اصفهان برگزار شد که در پایان رقابت های تیمی پس از برگزاری ۳۸ مسابقه تیم کلان شهر شهرداری تهران مقام اول،  کلان شهر شهرداری اصفهان مقام دوم و تیم کلان شهر شهرداری مشهد مقام سوم را کسب کردند.

همچنین در بخش انفرادی ۲۰ مسابقه برگزار شد شهرناز رمضان لو از کلان شهر تهران به مقام قهرمانی رسید و مینا مینا کاری از شهرداری اصفهان مقام دوم شد و رقیه یارا از تهران و نفیسه گل شیرازی از اصفهان مقام سوم مشترک را کسب کردند.

سید مسعود شهیدی در گفتگو با خبرنگار ایمنا درباره برگزاری این مسابقات در اصفهان گفت: امر ورزش در بین مردم ضروری است و ما به عنوان اداره تعاون، رفاه و ورزش شهرداری وظیفه و مسئولیت فراهم کردن شرایطی را برای همکاران در شهر اصفهان و دیگر شهرها برای برگزاری این مسابقات داریم. با برنامه ریزی صورت گرفته در دبیرخانه کلانشهرها بنابراین شد تا در رشته‌های مختلف این مسابقات  برای کارکنان شهرداری برگزار شود و اصفهان نیز میزبانی پنجمین دوره تنیس روی میز بانوان را برعهده گرفت.

رییس اداره کل رفاه، تعاون و ورزش شهرداری اصفهان ادامه داد: هدف از برگزاری این مسابقات ایجاد انگیزه بین کارکنان شهرداری برای امر ورزش است، همچنین ایجاد دوستی و همدلی در کارکنان شهرداری‌های کل کشور از دیگر اهداف برگزاری این مسابقات است.

وی تصریح کرد: در چند روز گذشته تمام پرسنل اداره کل رفاه، تعاون و ورزش شهرداری اصفهان درگیر برنامه‌ریزی و برگزاری این مسابقات بوده‌اند، همچنین حمایت‌های هیئت تنیس روی میز نیز بسیار مثبت بود.

شهیدی با بیان این نکته که هرشهر درسال فقط یک میزبانی در نظر گرفته می‌شود، تاکید کرد: سال آینده با توجه به شرایط هر شهر میزبانی از یکی از مسابقات به اصفهان خواهد رسید. در سال های گذشته تیم بستکبال شهرداری اصفهان مقام سوم را در این مسابقات کسب کرد ضمن اینکه تیم شنا شهرداری اصفهان نیز به مقام اول رسید.

وی درباره مسابقات آینده نیز اظهار کرد: در طول سال تیم های مختلفی را به مسابقات اعزام‌می کنیم، در آینده مسابقات تنیس روی میز آقایان در رشت خواهیم داشت و همچنین احتمالاً مسابقات پیشکسوتان فوتسال را هم برگزار می کنیم.

کد خبر 356231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.