رویکرد قطار شهری اصفهان استفاده بهینه از فضای اقتصادی موجود است

مدیرعامل سازمان قطارشهری اصفهان گفت: رویکرد قطار شهری اصفهان، استفاده بهینه از فضای اقتصادی موجود است و در این زمینه فعالیت‌های مناسب صورت می‌گیرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان قطارشهری اصفهان، محمدرضا بنکدار در جلسه کنترل پروژه خط دوم متروی اصفهان با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته در خصوص روند ساخت ایستگاه‌ها و تونل خط دوم مترو اصفهان اظهارکرد: امروز مسائل مالی خط یک و خط دوم مترو از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و در این زمینه باید اتفاقات مهمی صورت گیرد تا در شرایط کنونی اقتصادی، بهترین حرکت در زمینه ساخت مترو و تکمیل بخش‌های موجود صورت گیرد.

وی افزود: باید تلاش کرد که مسائل مختلف خط دوم مترو پیگیری و احصاء شود و در این زمینه واحدهای مختلف بررسی‌های لازم را انجام می‌دهند.

مدیرعامل سازمان قطارشهری اصفهان تصریح کرد: با توجه به شرایط موجود در زمینه مسائل مالی، باید از وضعیت کنونی بهترین استفاده را داشته باشیم و در این زمینه مدیریت خط دوم قطارشهری اصفهان بسیار مهم است تا با ارائه راهکارهای مناسب، زمینه بهبود وضعیت را فراهم کنیم.

به دنبال جذب حداکثری بودجه برای خط دوم مترو هستیم

 معاون فنی واجرایی سازمان قطارشهری اصفهان نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت توجه به مسیرهای بحرانی ساخت خط دوم مترو اصفهان گفت: باید تلاش کرد برای بهره برداری از خط دوم مترو طبق برنامه زمان‌بندی، روند ساخت در مسیرهای بحرانی این خط با سرعت بیشتری دنبال شود.

فرشید فرداد ادامه داد: راه‌حل‌های مورد نیاز برای بهبود سرعت احداث خط دوم مترو باید پیش‌بینی شود و جذب بودجه و منابع فعلی در حال حاضر اهمیت قابل توجهی دارد.

معاون فنی واجرایی سازمان قطارشهری اصفهان تصریح کرد: موضوعات مالی دغدغه سازمان بوده و در حوزه معاونت فنی اجرایی سازمان نیز به دنبال جذب حداکثری بودجه و اعتبارات مصوب شده هستیم.

 فرداد اضافه کرد: دغدغه‌های ساخت خط دوم بر اساس برنامه زمان‌بندی، مسائل میراث فرهنگی و ضرورت توجه به آن، بحث همسان سازی و تهیه سند بالادستی معماری ایستگاه‌ها نیز از موضوعات مهم این حوزه به شمار می‌رود.

کد خبر 356226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.