ارتقا کیفی محلات محروم در دستور کار است

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان با بیان اینکه ارتقا کیفی محلات محروم در دستور کار است، گفت: خط ۵۶ اتوبوسرانی محله دهنو از معدود خط های اتوبوسی درون محله ای است که امروز به بهره برداری رسید.

محمد کیهانی در حاشیه افتتاح خط 56 اتوبوسرانی در محله دهنو به ایمنا گفت: منطقه دو با جمعیتی نزدیک به ۱۷ هزار نفر، ۱۸۰ شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است؛ بنابراین باید حداقل‌ امکانات شهری در این منطقه وجود داشته باشد.
وی افزود: یکی از معضلات محله های دهنو، شهرک رسالت و پرتو نبود سیستم حمل و نقل عمومی و اتوبوس بوده است که در این راستا با پیگیری های انجام شده خط اتوبوس ۵۶ در محله دهنو با ۱۲ ایستگاه امروز سه شنبه ۲۴ مهرماه به بهره برداری رسید و دو اتوبوس بازسازی شده نیز در حال حاضر برای جابه جایی مسافران در نظر گرفته شده است.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان افزود: برای آماده سازی این اتوبوس‌ها هزینه‌ای بالغ بر دو میلیارد تومان صرف شده است؛ در آینده نزدیک نیز نصب نیمکت ها و تجهیز ایستگاه های اتوبوس انجام می شود.

کیهانی ادامه داد: راه اندازی این خط در جهت افزایش رفاه عمومی گام موثری است، زیرا دانش آموزان بسیاری در این محله رفت و آمد دارند و مردم به سبب سطح درآمدی  امکان عبور و مرور با تاکسی را نداشتند؛ این اقدامات باید در محله های دیگر نیز انجام بگیرد و در این راستا برنامه بعدی شهرداری منطقه دو ارتقا کیفیت خدمات در شهرک پرتو است.

وی درباره احداث خط اتوبوس در شهرک رسالت گفت: به دلیل معابر تنگ امکان احداث خط واحد وجود نداشت البته با وجود نوسانات ارزی انعقاد قراردادها با تاخیر مواجه شده است، اما با این وجود همکاران شرکت اتوبوس رانی با جدیت این پروژه ها را دنبال می کنند. 

کیهانی افزود: این خط اتوبوسرانی یک خط درون محله ای و در حدود ۳.۵ کیلومتر است که به شاهراه اصلی دسترسی پیدا می کند.

 

کد خبر 356212

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.