خط ۵۶ اتوبوسرانی در محله دهنو افتتاح شد

ظهر امروز- سه‌شنبه ۲۴ مهرماه- نخستین خط اتوبوس محله دهنو در منطقه دو شهرداری اصفهان با حضور مدیران شهری به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، خط ۵۶ اتوبوسرانی از میدان استقلال آغاز و از خیابان ولی عصر دهنو، خیابان شهدای دهنو عبور و به مرکز بهداشتی و درمانی شهدای دهنو ختم می‌شود. 

مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی اصفهان و حومه در مراسم افتتاح این خط گفت: به دنبال درخواست مکرر اهالی و بررسی به عمل آمده پس از سالها انتظار نخستین خط اتوبوسرانی در محله دهنو افتتاح شد.

قدرت افتخاری با اشاره به اینکه محله دهنو یکی از محلات قدیمی، اصیل، انقلابی و فرهنگی شمال غرب شهر اصفهان محسوب می‌شود که تا کنون از خدمات حمل و نقل عمومی محروم بوده است، افزود: با توجه به سیاست این حوزه مبنی بر گسترش حوزه نفوذ خدمات اتوبوسرانی به ویژه در مناطقی که هیچ خط حمل و نقل عمومی از آن عبور نمی‌کنند، محله دهنو بعد از چند دهه انتظار تحت پوشش شبکه اتوبوسرانی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه خط ۵۶ با ۱۲ ایستگاه و شش کیلومتر مسیر رفت و برگشت با انتقال مسافران از همه نقاط جمعیتی داخل محله دهنو شامل مراکز درمانی، بهداشتی، فرهنگی و آموزشی عبور می‌کند، ادامه داد: همچنین با راه‌اندازی این خط امکان دسترسی به ایستگاه‌های مترو و خطوط اتوبوسرانی در محور خیابان امام خمینی به ویژه خط ۳۴ که از میدان جمهوری اسلامی، پل فلزی، میدان آزادی، دانشگاه صفه و پایانه صفه عبور می‌کند، فراهم می‌شود.

 مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این خصوص گفت: اصلاحات هندسی و ترافیکی برای آماده‌سازی مسیر از سوی شهرداری منطقه دو اصفهان انجام شد و از امروز این خط به شهروندان این منطقه سرویس‌دهی خواهد کرد.

 وی اظهار امیدواری کرد: با استقبال مردم محله دهنو و حمایت از حمل و نقل عمومی بتوانیم گام موثری در عرصه خدمت‌رسانی و توسعه حمل و نقل عمومی برداریم.

کد خبر 356194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
    1 0
    با سلام برای شهرک رسالت هم اتوبوس بذارید فکر کنم تنها شهرکی هستیم که اتوبوس نداریم
  • محسن IR ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
    1 0
    برای شهرک رسالت هم اتوبوس بذارید تنها شهرکی هستیم که اتوبوس نداریم