قصه جشنواره قصه‌گویی به سر رسید

آیین اختتامیه  بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی(قصه زندگی من) مرحله استانی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در پل فلزی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آیین اختتامیه  بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی(قصه زندگی من) مرحله استانی امروز_سه‌شنبه ۲۴ مهرماه_ در حالی برگزار شد که موج شور و نشاط و هیجان کودکان، روح اهالی جشنواره را گاه گاه به ساحل خاطرات کودکی می‌برد.

مهدی قربانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این آیین اظهار کرد: در سال جاری بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه گویی دو شاخصه مطلوب داشت، این شاخص‌ها نسبت به سال گذشته در تعداد بالای آثار ارسال شده و پیشرفت چشم‌گیر آثار به لحاظ محتوا است.

به گزار ش ایمنا، برگزیدگان این جشنواره در بخش زنان و مردان هدی احمدی، مریم سامی، سمیه سپندی، رضا ابراهیمی و محسن جمشیدی به ترتیب مقام‌های اول تا پنجم را کسب کردند. در بخش دختران و پسران (۱۴ تا ۱۸ سال) فاطمه براتی، زهرا طاهری و پرنیان یارمند موفق به کسب مقام‌های نخست تا سوم شدند. در بخش پدربزرگ و مادربزرگ‌ها نیز مریم معینی و مسعود شاهنگی مقام‌های اول و دوم را از آن خود کردند.

کد خبر 356183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.