سپاهان به امید لغزش پدیده/ذوب آهن فقط پیروزی می خواهد

در هفته نهم لیگ برتر فوتبال، تیم های سپاهان، پدیده و ذوب آهن دیدار های حساسی در پیش رو خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته نهم لیگ برتر فوتبال طی مدت سه روز و از پنجشنبه -۲۶ مهرماه- با برگزاری یک دیدار آغاز خواهد شد که در ادامه بررسی این دیدارها را می خوانید:

پنجشنبه ۲۶ مهر ماه:

پدیده(۱) - فولاد خوزستان(۱۰)؛ گلمحمدی فرصت لغزش ندارد

روند تیم فوتبال پدیده مشهد در لیگ هجدهم به گونه ای بوده که کمتر کسی پیش بینی شکست آن ها را می کند. شاگردان گلمحمدی که با ۱۷ امتیاز صدر جدول را از آن خود کرده‌اند هفته گذشته با تساوی مقابل پارس جنوبی جم متوقف شدند و در هفته نهم از ساعت ۱۵ در ورزشگاه امام رضا(ع) مقابل فولاد قرار می گیرند. در سمت مقابل فولادی ها هم حال و روز خوبی ندارند و تساوی هفته هشتم مقابل ماشین سازی نهمین امتیاز آن ها را در پی داشت اما گویا حواشی اردوی فولاد و ساز مخالف سروش رفیعی حال و هوای تیم را تحت تاثیر قرار داده است.

جمعه ۲۷ مهرماه:

سایپا(۵) - استقلال(۷)؛ دایی می تواند صدر نشین شود

نارنجی پوشان که با ۱۴ امتیاز رده پنجم جدو را در اختیار دارند پس از شکستِ مرداد ماه مقابل تراکتورسازی، دیگر شکست نخورده اند و حالا می خواهند با کسب ۳ امتیاز این دیدار در صورت شکست پدیده و از دست دادن امتیاز توسط سپاهان، پرسپولیس و پیکان به صدر جدول برسند. اما آبی‌های پایتخت که نتایج سینوسی بدست آوردند با دو پیروزی  در لیگ و جام حذفی مقابل نفت مسجد سلیمان شرایط روحی و روانی بهتری کسب کردند و می توانند با پیروزی بر سایپا ضمن صعود در جدول، امتیازات خود را به ۱۴ برسانند.

ماشین سازی(۱۲) - نفت مسجد سلیمان(۱۵)؛ به رتبه این دو تیم نگاه نکنید

ماشین سازی که با حضور رضا مهاجری به عنوان سرمربی متحول شده، در هفته هشتم لیگ برتر فولاد خوزستان را متوقف کرد تا ۸ امتیازی شود و در جام جذفی هم موفق شد با پیروزی بر پارس جنوبی راهی مرحله یک چهار نهایی شود. تاثیر مهاجری در این تیم کاملا مشخص است اما نباید از نمایش قابل قبول تی مرزبان مقابل استقلال هم غافل بود. نفتی های مسجد سلیمان اگر چه هر دو دیدار لیگ و جام حذفی را به استقلال تهران واگذار کردند اما نشان دادند که تیم دست و پا بسته ای نیستند و با اینکه تنها ۳ امتیاز دارند می توان پیش بینی کرد که دیداری جذاب و با بار تاکتیکی بالا را شاهد خواهیم بود.

سپید رود(۱۶) - ذوب آهن(۹)؛ آزمون حساس برای کریمی و نمازی زاده

سپید رود ۲ امتیازی که با بازگشت علی کریمی از نظر تاکتیکی متحول شده، همچنان نتوانسته پیروزی کسب کند و همین امر فشار بسیاری بر بازیکنان این تیم وارد کرده است. میزبانی آن ها در هفته نهم از ذوب آهن می تواند برای هر دو تیم خطرناک باشد  چرا که نتیجه نگرفتن هر یک از تیم ها شرایط بحرانی برای آن ها در پی خواهد داشت. امید نمازی هم خوب میداند که کسب ۹ امتیاز از ۹ بازی نتیجه مطلوبی برای تیمی مثل ذوب آهن نیست و تنها پیروزی در این مسابقه راه گشای ذوب آهن برای فرار از این بحران است.

سپاهان(۲) - نساجی مازندران(۱۳)؛ تکرار دیدار جام حذفی این بار برای سه امتیاز

حال خوش طلایی پوشان اصفهان با امیر قلعه نویی بار دیگر به ایستگاه نساجی رسید، تیمی که در جام حذفی مغلوب سپاهان شد و حالا برای جبران باز هم به اصفهان می آید. شاگردان نکونام که ۷ امتیازی هستند در بازی جام حذفی مقابل سپاهان خوب ظاهر شدند و شاید اگر بدشانس نبودند می توانستند نتیجه راذبه بود خود رقم بزنند. به هر حال تاکتیک های قلعه نویی و مهره های این مربی حکایت از برتری احتمالی سپاهان دارد اما بازیکنان نساجی هم برای متوقف کردن سپاهان بی برنامه نخواهند بود و حتما نکونام برای تقابل با سپاهان برنامه ویژه ای دارد.

استقلال خوزستان(۱۱) - پارس جنوبی جم(۸)؛ ۹ امتیازی ها برای پیروزی می جنگند

آبی های خوزستان که پس از شکست مقابل صنعت نفت آبادان در جام حذفی قصد داشتند اردویی در تهران برگزار کنند با استعفای مدیر عامل باشگاه روبرو شدند تا ضمن لغو اردو تمرینات خود را در اهواز ادامه دهند. این تیم ۹ امتیازی باید در این هفته مقابل تیمی بازی کند که در جام حذفی مقابل ماشین سازی مغلوب شده و هم امتیاز با آن ها در رده هم ایستاده است. شاگردان تارتار و یزدی می توانند با پیروزی در این دیدار حتی تا رده هفتم در جدول بالا بیایند ولی تساوی نتیجه مطلوب برای هیچ کدام از دو تیم نخواهد بود.

شنبه ۲۸ مهر ماه:

صنعت نفت آبادان(۱۴) - تراکتورسازی تبریز(۶)

نفت آبادان که با پیروزی مقابل استقلال خوزستان در جام حذفی موفق شد به مرحله یک چهارم نهایی برسد در دور نخست این رقابت ها تراکتورسازی پر مهره را شکست داد و حالا قصد دارد با تکرار همان پیروزی جایگاه خود را در جدول تغییر دهد تا شاید جم پله ای بالا بیاید. تراکتور هم که پس از جدایی توشاک یک پیروزی پر گل مقابل استقلال خوزستان به دست آورده تلاش می کند تا ضمن انتقام شکست در جام حذفی ۳ امتیاز این دیدار را به حساب خود واریز کند و منتظر بماند تا در صورت نتیجه نگرفتن تیم های بالای جدول حتی تا رتبه دوم جایگاه خود را ارتقاء دهد.

* دیدار تیم های پرسپولیس و پیکان به دلیل دیدار پرسپولیس و السد قطر در لیگ قهرمانان آسیا به زمان دیگری موکول شد.

کد خبر 356171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.