تخریب یکی از  حوضچه‌های خط انتقال آب اصفهان به یزد

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای یزد از تخریب یکی از حوضچه‌های خط انتقال اصفهان به یزد و هدررفت حدود ۴۵۰۰ مترمکعب آب در شب گذشته خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو(پاون)، محمد مهدی جوادیان‌زاده با اعلام این خبر، افزود: روز گذشته برای بیست و دومین بار به خط انتقال آب به یزد تعرض و به‌ وسیله لودر یکی از حوضچه‌های خط انتقال آب تخریب شد.

وی با اشاره به قطعی جریان آب انتقالی از شب گذشته تا کنون ادامه داد: شب گذشته بعد از تأمین امنیت توسط نیروی انتظامی، گروه‌های تعمیراتی در ساعت ۲۳ با حضور در محل شیرهای مربوطه را بستند تا از هدررفت بیشتر آب ممانعت شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای یزد با بیان اینکه برای ترمیم خط می‌بایست صبر می‌کردیم تا آب لوله تخریب شده به‌طور کامل تخلیه شود، افزود: از همان زمان تعمیرات آغاز شد و با توجه به گستردگی سطح تخریب، پیش‌بینی می‌شود تا بعدازظهر امروز سه‌شنبه ۲۴ مهرماه با اتمام کار تعمیرات، جریان انتقال آب از سر گرفته شود.

وی میزان خسارت وارد شده به خط انتقال آب یزد از ابتدا تا کنون را ۲.۵ میلیارد تومان برآورد کرد و گفت: میزان خسارت شب گذشته هنوز تعیین نشده و به‌ محض جمع‌بندی اعلام خواهد شد.

کد خبر 356157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.