شدت ناپایداری‌های جوی در اصفهان افزایش می‌یابد

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: ناپایداری‌های پراکنده‌ای در سه روز آینده در سطح استان پیش‌بینی می‌شود که با رگبار و رعد و برق همراه خواهد بود.

نازنین زهرا سیدان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان طی سه روز آینده اظهار کرد: نقشه‌ها بیانگر حاکمیت شرایط ناپایدار جوی بر روی استان اصفهان است و این روند برای سه روز آینده نیز پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: بر این اساس طی سه روز آینده در ساعات بعدازظهر و شب، افزایش ابر، رگبارهای پراکنده و رعد و برق در اکثر نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با اشاره به وجود مه صبحگاهی در نقاط بارشی استان اصفهان افزود: هر چند این ناپایداری طی سه روز گذشته در برخی نقاط استان وجود دارد اما طی سه روز آینده این بارش‌ها به صورت پراکنده در سطح استان دیده می‌شود.

وی با بیان اینکه میانگین دمای هوای استان اصفهان نیز طی ۲۴ ساعت آینده بین یک تا سه درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد، ادامه داد: بر این اساس دمای هوای شهر اصفهان در گرم‌ترین و خنک‌ترین ساعات آینده بین ۲۴ و ۹ درجه سانتی‌گراد در نوسان است.

سیدان اضافه کرد: همچنین در ۲۴ ساعت آینده آران و بیدگل با دمای هوای ۲۷ درجه سانتی گراد گرم‌ترین و بویین میان‌دشت با دمای هوای یک درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین نقطه استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 356155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.