بارش‌های اخیر تصادفی نداشت/ترافیک روان است

رییس پلیس راه استان اصفهان گفت: رانندگان باید هنگام تردد در جاده‌های استان و به ویژه در نقاط حادثه‌خیز موارد ایمنی را با توجه به بارش‌های غیر منتظره‌ای که اتفاق می‌افتد، رعایت کنند.

سرهنگ حسین پورقیصری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص وضعیت راه‌های استان اصفهان به دنبال بارش‌های دو روز گذشته اظهار کرد: ترافیک در جاده‌های استان روان است و در چند روز گذشته خوشبختانه تصادف خاصی در جاده‌های استان  گزارش نشده است.

وی با بیان اینکه در مناطق بارشی در ساعات صبحگاه شاهد مه صبحگاهی هستیم، افزود: در این شرایط توجه به موارد ایمنی و تمهیدات لازم فصل پاییز از سوی رانندگان  امری ضروری است و  آنها باید نسبت به موارد حرکت با سرعت مطمئنه، توجه به جلو و پرهیز از خواب‌آلودگی توجه لازم را داشته باشند.  

رییس پلیس راه استان اصفهان در خصوص لزوم رعایت تمهیدات پاییزی اظهار کرد: با توجه به بارندگی‌های ناگهانی در فصل پاییز لازم است برای تردد در جاده‌ها چکاپ لاستیک‌ها انجام شود تا دارای عاج لازم باشند همچنین در این فصل باید سلامت برف‌پاک‌کن‌ها به شدت مورد توجه قرار گیرد تا در صورت بروز بارندگی ناگهانی اختلالی در رانندگی به وجود نیاید و رانندگی بهتر و ایمن‌تری داشته باشند. 

کد خبر 356152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.