خیران بازوان توانمند دولت برای ارتقاء سلامت مردم

لنجان-امام جمعه زرین شهر گفت:حضور و مشارکت گسترده خیرین برای پیشبرد اهدافی چون ارتقاء سلامت جامعه مورد نیاز است، به همین دلیل باید خیران دست به دست یکدیگر دهند و به کمک مسئولان بیایند تا این خدمات به سرانجام برسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، حجت الاسلام قاسم باقریان در آیین تکریم و معارفه رییس بیمارستان شهدای لنجان اظهار کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، همواره تلاش شده تا به بهترین شکل ممکن به مردم خدمت‌گزاری شود، یکی از دغدغه های رهبر معظم انقلاب نیز توسعه خدمات بهداشتی و درمانی بوده است.

وی با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت خیران لنجان برای توسعه و رشد این شهرستان خصوصا در حوزه سلامت، افزود: در سالیان گذشته ثابت شده است که حضور خیران به افزایش بهره‌وری و تسریع در اجرای طرح‌ها منجر می شود.

امام جمعه زرین شهر تصریح کرد: احداث و تکمیل ساختمان پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان شهدای لنجان در زیربنای دو هزار و ۲۰۰ متر مربع در سه طبقه و همچنین تجهیز این مرکز با هزینه ای بالغ بر ۳۴ میلیارد ریال با مشارکت خیران سلامت انجام شد.

باقریان اضافه کرد: حضور ۳۵ پزشک و ارایه خدمات تخصصی در این پلی کلینیک در ۱۳ درمانگاه تخصصی سبب شده بسیاری از معضلات پیش روی بیماران و مراجعه کنندگان به بیمارستان شهدای لنجان کاهش یابد.

وی اظهار کرد: نصب و راه اندازی دستگاه  پیشرفته سی تی اسکن ۱۶ اسلاید در بیمارستان شهدای لنجان و بهسازی بخش سی تی اسکن با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال با مشارکت خیران و همچنین مساعدت وزارت بهداشت و درمان نشان می دهد تعامل دولت با خیرین تا چه میزان کارساز و موثر بوده است.

امام جمعه زرین شهر خاطرنشان کرد:  افزایش  کادر درمانی و به‌روزرسانی و ارتقاء تجهیزات اورژانس بیمارستان شهداء لنجان از جمله افزایش چهار تخت به بخش آی سی یو با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال، تجهیز این بیمارستان به دستگاه های مدرن رادیولوژی تمام دیجیتال، خرید ماشین دیالیز، اکو، سونوگرافی، تست ورزش و ... با اعتباری ۲۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و همچنین ساخت و راه ندازی پارکینگ بیمارستان با مشارکت و همیاری شهرداری زرین شهر، از دیگر خدمات ارایه شده به شهروندان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: افزایش سواد سلامت مردم یک ضرورت است، زیرا این کار منجر به افزایش امید به زندگی و کیفیت زندگی و کیفیت زندگی مردم می‌شود.

کد خبر 356151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.