دسترسی مردم شمال شهر به مترو با خط ۷۱ اتوبوسرانی

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: با اضافه شدن خط ۷۱ اتوبوسرانی اصفهان، دسترسی مردم شمال شهر به خط یک قطار شهری فراهم شده است.

قدرت افتخاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به اینکه یکی از رسالت‌های شرکت واحد اتوبوسرانی گستردگی خطوط و پوشش تمام شبکه معابر شهر است، از دی ماه سال گذشته چندین خط به خطوط سرویس‌دهی ناوگان اتوبوسرانی اضافه شده است.

وی با بیان اینکه خط ۷۱ اتوبوسرانی اصفهان نیز بنا بر مطالبات مردمی راه‌اندازی شد، افزود: خیابان‌های آل‌بویه و آل‌یاسین که یکسال از احداث آنها می‌گذشت، همچنین خیابان‌های پوریای ولی و اشراق جنوبی تحت پوشش شبکه خطوط اتوبوسرانی قرار نداشت، اما خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده از ابتدای مهرماه سال جاری خط ۷۱ از مبدأ بیمارستان غرضی تا مقصد میدان شهدا  با ۱۲ کیلومتر طول تعریف شد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه ادامه داد: خط ۷۱ محدوده‌ای را پوشش می‌دهد که بالغ بر ۵۰ هزار نفر جمعیت در مجاورت آن ساکن هستند و امیدواریم با استقبال مردم از این خط و اطلاع‌رسانی‌های انجام شده از راه‌اندازی آن، این خط در آینده‌ای نه چندان دور به یکی از بهترین خطوط اتوبوس تبدیل شود.

افتخاری اظهار کرد: در خط ۷۱ اتوبوسرانی اصفهان تعداد ۲۰ راننده و ۱۰ دستگاه اتوبوس با سرفاصله زمانی حداکثر هشت تا ۱۰ دقیقه در حال سرویسدهی به شهروندان است و دسترسی مردم شمال شهر به خط یک قطار شهری را میسر می‌کند.

وی تأکید کرد: با توجه به شرایط نامناسب اقتصادی، استفاده از اتوبوس، تاکسی و قطار شهری می‌تواند در کاهش هزینه خانوارها به ویژه دانشجویان نقش بسزایی داشته باشد و شهروندان می‌توانند با صرف کمترین هزینه، سفرهای درون شهری روزانه خود را انجام دهند.

کد خبر 356133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.