زندانیان مهریه اصفهان ۲۵ هزار سکه بدهی دارند

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان گفت: زندانیان مهریه در استان اصفهان ۲۵ هزار سکه بهار آزادی بدهکار هستند.

اسدالله گرجی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه در حال حاضر یک هزار و ۳۶۰ زندانی جرایم غیرعمد در زندان‌های استان اصفهان وجود دارد، اظهار کرد: بدهی این تعداد زندانی ۱۵۲ میلیارد تومان برآورد شده است.

وی با بیان اینکه ۴۵۵ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد استان اصفهان زندانیان مهریه و نفقه هستند، اضافه کرد: این تعداد زندانی ۲۵ هزار سکه بهار آزادی و چهار میلیارد تومان بدهی دارند.

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان به افزایش ۶۰ درصدی تعداد زندانیان مهریه و نفقه استان در شش ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته اشاره کرد و گفت: این روند رو به افزایش است و باید در این زمینه اقدامات فرهنگی بیشتری انجام شود.

وی همچنین به آزادی ۴۲۰ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد  استان اصفهان طی شش ماه سال جاری اشاره کرد و گفت: تعداد زندانیان جرایم غیرعمد آزاد شده در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۴ درصد افزایش یافته است.

گرجی‌زاده افزود: مجموع بدهی زندانیان  جرایم غیرعمد آزاد شده در سال جاری ۴۰ میلیارد تومان بود که تا کنون ۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آن از محل گذشت شکات، هفت میلیارد تومان از محل کمک‌های بلاعوض خیران و ستاد دیه، یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان آن از محل صندوق تامین خسارات بدنی و یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان آن از محل اعطای وام بانک‌های استان تأمین شده است.

کد خبر 356106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.