۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۱
قفل ترافیک در اتوبان چمران

مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید چمران به دلیل تصادف دو دستگاه خودرو سواری ترافیک بسیار سنگینی دارد، پیشنهاد می‌شود رانندگان مسیرهای جایگزین را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر اصفهان، امروز- ‌دوشنبه ساعت 19 – در این لحظات ترافیک عبوری از میدان آزادی تا تقاطع توحید ‌سنگین، اما تردد خودروها در اتوبان شهید آقابابایی روان است.

بر اساس این گزارش، اتوبان‌های شهیدردانی‌پور، شهیداردستانی و شهیدکشوری در این لحظات وضعیت خوبی دارد و تردد خودروها به آرامی انجام می‌شود.

مسیر غرب به شرق خیابان ادیب تردد خودروها آرام است.  ترافیک عبوری مسیر غرب به شرق خیابان مسجد سید حدفاصل تقاطع زاهد تا خیابان پنج رمضان ترافیک سنگین است.

مسیر جنوب به شمال خیابان حکیم نظامی شلوغ است، اما هم اکنون در خیابان شمس آبادی ترافیک روان دیده می‌شود؛ مسیر غرب به شرق خیابان جی حدفاصل میدان‌احمدآباد تا تقاطع همدانیان نیز ترافیک سرسام‌آوری دارد.

میدان انقلاب تا خیابان پاسداران ترافیک سنگین و تردد خودروها به سختی انجام می‌شود، همچنین در مسیر چهارراه نورباران به سمت میدان بزرگمهر در هر دو مسیر رفت و برگشت، ترافیک سنگین است.

مسیر شمال به جنوب خیابان کاوه تراکم کمی از خودروها مشاهده می‌شود، اما میدان ۲۵ آبان به سمت میدان شهدا بار ترافیکی سنگین‌تری دارد.

مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید چمران به دلیل تصادف دو دستگاه خودرو سواری ترافیک بسیار سنگینی دارد، پیشنهاد می‌شود رانندگان مسیرهای جایگزین را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند.

در خیابان کمال اسماعیل مسیر شرق به غرب ترافیک نیمه سنگین است و در چهارراه ابن سینا به سمت میدان قدس ترافیک سنگینی مشاهده می‌شود.

با توجه به شلوغی بیش از حد خیابان‌های شهر، به شهروندان توصیه می‌شود در ساعات پیک ترافیک از منزل خارج نشوند و تا حد امکان سفرهای درون شهری خود را با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی انجام دهند.

کد خبر 356100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.