بخشی ازحقوق معوقه کارکنان سازمان عمران پرداخت می شود /تشکیل کمیته ای به دستور شهردار

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان از پرداخت بخشی از حقوق معوقه کارکنان سازمان عمران در روزهای پیش رو خبر داد.

سعید کورنگ بهشتی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تمام تلاش خود را برای پرداخت حقوق کارکنان انجام داده‌ایم، اما کارکنان این سازمان چند ماه حقوق عقب افتاده دارند که عمدتا متعلق به سال گذشته است، مشکلی نیز برای بیمه پرسنل پیش آمده بود که با پیگیری های فراوان از شنبه گذشته رفع شد.

وی افزود: با پیگیری های انجام شده مشکل حق بیمه کارکنان رفع و بخشی از حقوق معوقه نیز در روزهای آتی پرداخت خواهد شد.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان به تجمع نیروهای سازمان عمران اشاره کرد و گفت: بخش کوچکی از کارکنان سازمان عمران که چند ماه حقوق معوقه داشتند مقابل ساختمان مرکزی تجمع کرده اند، این افراد در جریان کامل پیگیری های سازمان برای رفع مشکلات بودند. اما به دلیل مشکلات مضاعفی که داشتند برای مطالبات بحق خود از این طریق اقدام کردند.

بهشتی خاطرنشان کرد: به دستور شهردار اصفهان کمیته‌ای تشکیل شد تا پیگیر رفع مشکلات این سازمان در سریعترین زمان ممکن شود. 

تکریم نیروی انسانی و معیشت آن در اولویت امور شهردار است

همچنین ایمان حجتی، مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان با بیان اینکه روز گذشته شهردار و تعدادی از اعضای شورای شهر اصفهان با نمایندگان کارکنان سازمان عمران جلسه ای تشکیل دادند، به خبرنگار ایمنا گفت: شهردار در این جلسه به صحبت کارکنان و مشکلات آنها گوش دادند، همچنین وضعیت اقتصادی شهر را نیز تشریح کردند و سپس قول پیگیری هر چه سریع تر مطالبات کارکنان را دادند.

وی افزود: کارکنان سازمان عمران از دوره مدیریت گذشته حقوق و مطالبات عقب افتاده داشتند که آقای بهشتی از زمانی که مدیریت این سازمان را برعهده گرفتند تمام تمرکز و دغدغه خود را معطوف به رفع این مطالبات کردند و تا حدود زیادی نیز موفق شدند.

حجتی با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور تصریح کرد: بیشتر شهرداری ها با بدهی هایی از گذشته دست به گریبان بوده اند و شهرداری اصفهان نیز از این قاعده مستثنی نیست، اما با وجود تمامی مشکلات، تکریم نیروی انسانی و معیشت آن در اولویت امور شهردار و مدیران وی قرار دارد. به همین دلیل آقای نوروزی ترجیح دادند در دو موردی که حقوق کارکنان عقب افتاده بود شخصا در جمع آنها حاضر شوند و وضعیت را تشریح کنند.

وی با بیان اینکه پس از جلسه روز گذشته با کارکنان سازمان عمران به دستور شهردار کمیته ای جهت پیگیری مشکلات این سازمان تشکیل شد، اظهار امیدواری کرد با سعه صدر پرسنل خدوم سازمان عمران که نیتی جز خدمت به شهر ندارند و همکاری با این کمیته مشکلات پیش رو هر چه سریع تر مرتفع شود.

کد خبر 356097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.