وزارت نیرو به دنبال تغییر طرح بهشت آباد است

نماینده مردم اصفهان ضمن تکذیب منتفی شدن طرح انتقال آب بهشت آباد گفت: وزارت نیرو همچنان روشهای اجرای طرح بهشت آباد را بررسی می کند، اما این موضوع مطرح شده که به جای تونل، لوله گذاری انجام شود.

حمیدرضا فولادگر در  پاسخ به سؤال خبرنگار ایمنا مبنی بر منتفی شدن طرح انتقال آب بهشت آباد، ضمن تکذیب این خبر گفت: این طرح منتفی نشده ما نمایندگان هم پیگیر عملیاتی شدن آن هستیم، اما در مورد روش اجرایی شدن آن بحث‌هایی وجود دارد.

وی تصریح کرد: وزارت نیرو همچنان روش‌های اجرایی شدن این طرح را بررسی می کند و این موضوع مطرح شده که به جای تونل، لوله گذاری انجام شود، هر چند نمانیدگان اصفهان همان بحث تونل را پیگیری می کنند، اما به هر حال طرح بهشت آباد منتفی نشده است.

فولادگر تأکید کرد: ما همچنین پیگیر اتمام تونل سوم هم هستیم و بازدیدی هم از نحوی پیشرفت آن داشته ایم، فولاد مبارکه نیز در این پروژه همکاری کرده و امسال از مجموع بودجه دولتی، بودجه نمایندگان در امور منطقه ای و بودجه مشارکت مبلغی حدود ۱۴۰ میلیارد تومان فراهم شده که قرار است برای تکمیل تونل سوم اختصاص یابد.

به گزارش ایمنا، در روزهای گذشته خبری به نقل از حمید جلالوندی، مدیر کل دفتر ارزیابی سازمان محیط زیست منتشر شده بود که در آن از منتفی شدن طرح انتقال آب بهشت آباد خبر داده بود.

کد خبر 356088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.