بازنگری در نیروی انسانی برای افزایش بهره‌وری امری ضروری است

عضو شورای شهر مشهدمقدس گفت: در برخی از سازمانها و مناطق شهرداری با کمبود نیرو و در برخی از مناطق و سازمان ها با تراکم نیروی انسانی مواجهیم، این بازدیدها سبب می‌شود تا دید بهتری نسبت به جوانب مختلف کسب شود.

به گزارش ایمنا، بتول گندمی ظهر امروز ضمن بازدید از شهرداری منطقه ۳ با تعدادی از شهروندان و مراجعه کنندگان به این منطقه و جمعی از کارکنان گفتگو و در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفت.

وی به تشریح علل بازدیدهای سرزده پرداخت و اظهارکرد: این بازدیدها پیرو مراجعات و گلایه های مکرر شهروندان مبنی بر پاسخگویی نامناسب و یا باتاخیر در برخی از مناطق و همچنین گلایه های جدی برخی پیمانکاران در انجام پروژه ها با مناطق شهرداری و سازمانهای وابسته آن برنامه‌ریزی شده است.

این عضو ششورای اسلامی شهر مشهد با تاکید بر اینکه مدیران مناطق و معاونان آنها باید پیوسته در تعامل با شهروندان باشند و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخگوی آنها باشند، گفت: متاسفانه در برخی از بخش‌های شهرداری با انباشت نیروی انسانی مواجهیم و لذا حوزه نیروی انسانی نیازمند مطالعه است.

گندمی با بیان اینکه در برخی از سازمانها و مناطق شهرداری با کمبود نیرو و در برخی از مناطق و سازمان ها با تراکم نیروی انسانی مواجهیم، این بازدیدها سبب می‌شود تا دید بهتری نسبت به جوانب مختلف کسب شود.

وی بازنگری در نیروی انسانی در راستای افزایش بهره وری و کارایی را امری جدی و ضروری عنوان کرد و افزود: امیدواریم معاونت برنامه‌ریزی شهرداری ساختار جدید شهرداری و سازمان ها را عملیاتی کند و استقرار نیرویی برمبنای آن انجام شود تا با خدمات و تکالیف شهرداری و تخصص همکاران همخوانی بیشتری داشته باشد.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر مشهد حوزه اداری شهرداری را نیازمند نظارت بیشتری دانست و گفت: شهروندان هزینه های شهر را پرداخت می‌کنند و لذا انتظار دارند پرسنل بر اساس قانون پاسخگوی آنها باشند؛ پاسخگویی سریع به شهروندان یکی از تاکیدات شورای پنجم شهر مشهد بوده و هیچ عذری در این زمینه از سوی همکاران حوزه مدیریت شهری پذیرفته نیست.

گندمی با بیان اینکه یکی از محوری‌ترین شعارهای شورای شهر مشهد موضوع شهر هوشمند است، گفت: در همین‌راستا، فرآیندها و سامانه های خاصی به منظور رفاه حال شهروندان عزیز تعریف شده تا بدون حضور در مناطق و سازمان‌ها کارهای خود را پیگیری نمایند؛ امیدواریم با فرهنگسازی مناسب، زمینه استقبال هرچه بیشتر مردم از این سامانه ها فراهم آید. همچنین با استقرار سامانه ارزیابی عملکرد در مناطق امیدواریم شاهد افزایش رضایتمندی شهروندان باشیم.

کد خبر 356082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.