حمید محمدی، تهیه کننده اصفهانی درگذشت

حمید محمدی تهیه کننده جوان اصفهانی امروز ۲۲ مهر در بیمارستان سیدالشهدا درگذشت.

به گزارش ایمنا، حمید محمدی رئیس موسسه ی سینمایی نمای باز سپاهان و تهیه کننده  اصفهانی ، امروز یکشنبه ۲۲ مهرماه پس از ماهها تحمل رنج بیماری بر اثر بیماری سرطان در بیمارستان سید الشهدای اصفهان دارفانی را وداع گفت.

وی تهیه کنندگی  فیلم های تلویزیونی چون سرقت ، مرگ زیبا ، دشمن ، خط رند ، حرمت و ... بر عهده داشت ؛ همچنین سریال های تلویزیونی آسمان عشق و تابستان من از جمله آثاری هستند که مرحوم محمدی تهیه کننده آنان بوده است. 

همچنین عضویت در خانه سینماگران استان اصفهان و انجمن سینمای جوانان استان اصفهان تولید چندین سریال ،تله فیلم، مستند و فیلم کوتاه در کارنامه کاری حمید محمدی بوده است.

مصطفی حیدری، رئیس دفتر تخصصی سینما اصفهان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به فعالیت های مرحوم محمدی اظهار کرد: این هنرمند دغدغه زیادی برای صنف سینماگران و تهیه کنندگان داشت و بین هم سالان خود بسیار فعال و پر جنب و جوش بود و متاسفانه پس از جنگیدن با بیماری که مدتی گریبان گیرش شده بود امروز از میان ما رفت. 

مراسم تشییع پیکر این هنرمند فقید فردا ۲۳ مهرماه ساعت۸/۳۰ صبح از مقابل خانه هنرمندان اصفهان به سمت باغ رضوان برگزار می شود.

کد خبر 356036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعیدی IR ۰۱:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
    3 0
    شادو پراز انرژیه مثبت بودی.مطمعنم الان در خلآیی مملو از آرامش و.لذت نظاره گره جهان مایی و الان به این نتیجه رسیدی که مرگ چیز همچین بدی هم نیست.به امید دیدار استاد من.مرد خوب. نباید بگم نگران هیچی نباش.خدا همیشه به بازماندگان.صبر میده.از برکت وجود مثبت تو مسلمآ عاقبت عزیزانتم بخیره.برامون در عرش خدا دعا کن بهش نزدیکتری.خدانگهدار.
  • قمر AE ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
    0 0
    سلام خداوند به همه بازماندگان و مخصوصا پدر و مادرشون صبر بده.جاشون تو بهشت باشه