درگذشت حمید محمدی همه هنردوستان را متاسف کرد

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان، درگذشت مرحوم حمید محمدی را در صفحه اینستاگرام خود تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فریده روشن به مناسبت درگذشت حمید محمدی، فیلمساز جوان اصفهانی و تهیه کننده تلویزیون، پیام تسلیتی به شرح زیر در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت:

در گذشت هنرمند جوان و خوش فکر اصفهانی حمید محمدی، به قدری سخت و ناگوار است که نه تنها جامعه سینمایی بلکه همه هنردوستان و کنشگران فرهنگی و اجتماعی را نیز متأسف کرد.

شخصیت فرهیخته و عاشق با صراحت گفتار و آرامش کردار فارغ از هر گونه نقاب و ریا و همچنین انرژی وصف ناپذیری که حتی در سخت ترین دوران مبارزه با بیماری آن را حفظ کرده بود، هر تازه آشنایی را نیز جذب و علاقمندش می کرد.

امروز در فقدان این هنرمند و تهیه کننده سینما و تلویزیون که عمر کوتاه ولی پر بار خود را صرف ترویج فرهنگ و آگاهی مردم کرد، همه در سوگ هستیم و بر خود لازم می دانم که این مصیبت نابهنگام را به بازماندگان آن مرحوم به ویژه همسر گرامی اش که در روزهای اخیر پا به پای این هنرمند با بیماری مبارزه کرد و همچنین دختر دلبندمان سارینای عزیز که همچون پدر روحی لطیف و خلاق دارد، تسلیت عرض نمایم و آمرزش و آرامش روح آن عزیز از دست رفته را از خداوند متعال آرزومندم.

به گزارش ایمنا، حمید محمدی روز یکشنبه 22 مهرماه بر اثر بیماری سرطان در بیمارستان سیدالشهدا (ع) اصفهان در گذشت.

کد خبر 356035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.