Huawei Mate ۲۰X، گوشی ویژه بازی‌های رایانه‌ای

شرکت هواوی قرار است در کنفرانس هفته آینده از گوشی ویژه بازی‌های رایانه‌ای خود که دارای ویژگی‌های منحصر به فردی نظیر یک پردازشگر قدرتمند است، رونمایی کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی جدید هواوی با نام " Huawei Mate ۲۰X" که قرار است در تاریخ ۱۶ اکتبر رسما معرفی شود، شبیه دو نمونه "Mate ۲۰" و " Mate ۲۰ Pro" نیست. این گوشی، سومین عضو از خانواده گوشیهای سری Mate ۲۰ است که از یک نمایشگر۷.۲ اینچی OLED با رزلوشن ۱۰۸۰*۲۲۴۰ بهره می‌برد.

گوشی جدید دارای طراحی هوشمندانه‌ای است که همراه با دو نمونه دیگر  "Mate ۲۰" و " Mate ۲۰ Pro" هفته آینده معرفی می‌شود و در مقایسه با این دو مدل، صفحه نمایش آن کمی بزرگ‌تر شده است. تصاویر Huawei Mate ۲۰X به تازگی به صورت آنلاین منتشر شده است و انتظار می رود که این گوشی مجهز به یک پردازشگر قدرتمند موسوم به "Kirin ۹۸۰ processor" بوده و از حافظه رم چهار، شش و یا هشت گیگا بایتی بهره می‌برد.

 از آنجا که نمونه جدید هواوی یک گوشی ویژه بازی‌های رایانه‌ای است، با مدل‌های متنوع که دارای حافظه های ۱۲۸ گیگا بایتی، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگا بایتی هستند به بازار عرضه می‌شود. با توجه به تصاویر منتشر شده  می‌توان سیستم دوربین سه‌گانه‌ای را در پشت گوشی‌ هوشمند مشاهده کرد که باعث می شود گوشی Huawei Mate ۲۰X از نظر دوربین نسبت به دو نمونه دیگر شبیه باشد.

باتری یکی از ویژگی‌هایی است که برای کاربران گوشی‌های ویژه بازی‌های رایانه‌ای اهمیت خاصی پیدا می‌کند. اما هنوز مشخص نیست که ظرفیت باتری گوشی جدید هواوی چه میزان است. بنابراین باید منتظر بمانیم تا ببینیم نقطه تمایز Huawei Mate ۲۰X با دیگر پرچم‌داران هواوی نظیر "Mate ۲۰" و " Mate ۲۰ Pro" چه خواهد بود.

شرکت هواوی قصد دارد در رویداد ۱۶ اکتبر در کنار نمونه‌های سری Mate ۲۰ ، ساعت هوشمند واچ GT و ایرفون‌های Freebuds ۲ Pro را نیز معرفی کند.

کد خبر 356030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.