رستمی: هیئت فوتبال شاهین شهر سنگ اندازی می کند

 سرمربی تیم هایپر شاهین شهر استان اصفهان گفت: هیئت فوتبال شاهین شهر در برگزاری مسابقات با ما همکاری نمی کند و حتی نامه نگاری یا مکاتبات را هم خودمان انجام می دهیم. ضمن این که بعضاً شاهد سنگ اندازی هایی هم هستیم.

سعید رستمی درگفت وگو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با سال تاسیس تیم فوتسال هایپر شاهین شهر اظهار کرد: درآبان ماه سال گذشته در لیگ دسته دو حاضر شدیم و امسال هم از اواسط مرداد ماه تمرینات و تست های اولیه را برای مسابقات لیگ دسته یک شروع کردیم.

وی با بیان اینکه دو بازیکن غیر بومی در تیم وجود دارد تصریح کرد:هیچ مربی با صعود تیمش به لیگ برتر مشکلی ندارد، اما امسال به دلیل اینکه اولین سالی است که در مسابقات لیگ دسته اول شرکت می کنیم تلاش داریم یک رتبه  قابل قبول بدست آوریم و در پایان فصل نیم نگاهی به پلی آف داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتسال هایپر شاهین شهر تاکید کرد: یکی از سالن هایی که زیر مجموعه شهرداری شاهین شهر است از طریق مزایده به مدت سه سال در اختیار داریم، اما متاسفانه هیئت فوتبال شاهین شهر در برگزاری مسابقات با ما همکاری نمی کند و حتی نامه نگاری یا مکاتبات را هم خودمان انجام می دهیم. ضمن این که بعضاً شاهد سنگ اندازی هایی هم هستیم.

رستمی با اشاره به حمایت های هیئت فوتبال استان اصفهان خاطر نشان کرد: برای کسب سهمیه تیم در لیگ دسته یک، هیئت فوتبال کمال همکاری را با ما داشت، پس از حضور نجمایی در راس کمیته فوتسال شرایط خیلی بهتر شده و حتی برای برگزاری مسابقات هم نماینده ای به محل مسابقه اعزام می کنند که شخص نجمایی یا موسوی در سالن برگزاری مسابقه حاضر می شوند.

وی ادامه داد: انتظاراتمان از هیئت فوتبال بیشتر است اما به کار خود ادامه می دهیم و سعی می کنیم هفته به هفته نتایج بهتری کسب کنیم. طبیعتا هر تیمی که حمایت شود هم انگیزه بیشتری می گیرد و هم نمایش مطلوب تری خواهد داشت که امیدواریم خیلی زود شاهد حمایت همه جانبه از سوی مسئولین باشیم.

تیم فوتسال هایپر شاهین شهر در پایان هفته چهارم لیگ دسته یک فوتسال با ۸ امتیاز از ۴ مسابقه در رده سوم گروه B قرار دارد که جدول رده بندی را در ادامه مشاهده می کنید:

کد خبر 356015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.