رشد ۴۰ درصدی مراجعه به جزیره بازی

مسئول جزیره بازی از افزایش ۴۰ درصدی مراجعات به جزیره بازی خبر داد و گفت:  تنوع در برنامه‌ها و مناسبت‌های مختلف رضایت‌مندی خانواده‌ها و کودکان را به همراه داشته است.

امینه جلالی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: جزیره‌بازی فضایی تفریحی با محوریت بازی و سرگرمی است که زیر نظر سازمان فرهنگی، تفریحی و اجتماعی شهرداری اصفهان فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به رشد ۴۰ درصدی مراجعه به جزیره بازی از ابتدای سال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته ادامه داد: تنوع در برنامه‌ها و مناسبت‌های مختلف رضایت‌مندی خانواده‌ها و کودکان را به همراه داشته است به طوری که در تابستان گذشته هر هفته یک برنامه متنوع اجرا می‌شد.

مسئول جزیره بازی با بیان اینکه در فصل پاییز نیز برنامه‌های متنوعی در این مجموعه پیش بینی شده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر برنامه پذیرش گروه‌ها در قالب مهدکودک‌ها، مدارس و سایر ارگان‌ها به صورت اردو در جزیره بازی امکان‌پذیر است، به طوری که در نوبت صبح اردوی دانش آموزان برپا می شود و نوبت عصر به خانواده‌ها همراه با فرزندان خدمات ارائه می‌شود.

جلالی در زمینه چگونگی نوع بازی‌ها و سرگرمی‌ها در جزیره بازی گفت: غرفه‌های مستقر در جزیره بازی خدماتی از جمله آشنایی با حیوانات، ماسه بازی، رنگ بازی، بازی با گل و سفال، سازه‌های خلاق، کاشی‌کاری، نقاشی بر روی صورت، نمایش خلاق، استخر توپ و سایر بازی‌های جنبشی حرکتی را ارائه می دهد.

وی همچنین از ایجاد غرفه مشاغل در جزیره بازی خبر داد و گفت:کودکان می توانند با حضور در این غرفه علاقه خود به مشاغل مختلف را مورد ارزیابی قرار دهند که بدون شک ارزیابی علایق در سنین پایین باعث موفقیت در بزرگسالی آنها می‌شود.

کد خبر 356010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.