پایانه صفه به اتاق مادر و کودک مجهز می شود

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: به منظور رفاه حال مادران و کودکان مسافر شهر اصفهان، پایانه مسافربری صفه به اتاق مادر و کودک مجهز می شود.

عباس محبوبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: تجهیز پایانه‌های مسافربری شهر به امکانات رفاهی جزء مهمترین برنامه‌های سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان است، در این راستا با توجه به استقبال مسافران از اتاق مادر و کودک در پایانه کاوه، ایجاد این اتاق در پایانه مسافربری صفه نیز در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود:  با تمهیدات در نظر گرفته شده، مادران در اتاق مادر و کودک می‌توانند در کمال آرامش، ضمن تغذیه نوزادان خود و انجام امور بهداشتی آن‌ها به استراحت بپردازند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان ادامه داد: همزمان با دهه فجر این طرح در پایانه صفه به بهره برداری خواهد رسید و از آن پس مسافران می توانند از تسهیلات آن استفاده کافی را ببرند.

محبوبی همچنین از طراحی پمپ گازوئیل در پایانه مسافربری صفه خبر داد و خاطرنشان کرد: به منظور رفاه حال رانندگان اتوبوس و جلوگیری از اتلاف وقت مسافران ، احداث پمپ گازوئیل در پایانه صفه در دستور کار است.

وی با اشاره به فراخوان عمومی در خصوص واگذاری یک سالن و سوله جهت اتوماسیون بار تصریح کرد: این طرح به وسیله یک فراخوان عمومی از سوی شهرداری اصفهان ترتیب داده شده است که طی آن شرکت و یا فردی که در مزایده برنده می‌شود می تواند با استفاده از ظرفیت سالن از اتوماسیون بار مسافران بهره ببرد.

کد خبر 356009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.