تیمی بدون حاشیه می‌خواهم/ نگاهم به بالای جدول است

سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب آهن گفت: باشگاه ذوب آهن تمامی امکاناتی که یک مربی باید برای تمرین داشته باشد را در اختیارمان گذاشته است، دغدغه‌ای برای تمرین ندارم و به دنبال تیمی بدون حاشیه هستم.

بیان محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد شرایط تیم ذوب آهن، اظهار کرد: ۲۰ روز پیش اردوی ۱۰ روزه‌ای در اصفهان و با بازیکنان آکادمی ذوب آهن برگزار و از آن ها تست گرفتیم. اکثر بازیکنان بومی هستند و تنها دو، سه بازیکن غیربومی در ترکیب فعلی تیم حضور دارند ولی برای اضافه کردن نفرات جدید مذاکراتی انجام داده ایم و ظرف ۱۰ روز آینده بازیکنان تیم را مشخص می کنیم.

وی در مورد کناره‌گیری از بازیکنی و فعالیت در حوزه مربیگری، گفت: تا دو سال پیش بازی می‌کردم اما فصل گذشته بازیکنی را کنار گذاشتم و هدایت تیم راه‌یاب ملل سنندج را برعهده گرفتم. البته که بازی کردن را دوست دارم اما باید فرصت را در اختیار جوانان گذاشت تا وارد میدان شوند.

نظری برای جذب بازیکنان سپاهان ندارم

محمودی در پاسخ به این سوال که آیا قصد جذب بازیکن از تیم سپاهان را هم دارید یا خیر، تصریح کرد: اصلاً نظری برای جذب هیچ‌کدام از بازیکنان سپاهان ندارم ضمن اینکه چند نفر از بازیکنان ذوب آهن امسال به تیم سپاهان رفته‌اند. مخالف این هستم که از سپاهان بازیکن بگیرم چراکه معتقدم دو تیم خیلی خوب و مهم در اصفهان فعالیت دارد که هر کدام جداگانه می‌تواند قدرت خوبی داشته باشد.

وی افزود: بازیکن باید تمام تمرکزش را در یک تیم بگذارد. اینکه بازیکن خودش بخواهد از تیمی جدا شده و تیم دیگری را انتخاب کند، با اینکه من بخواهم بازیکنی را با پیشنهاد مبلغ قراداد بیشتر و... از یک تیمش جدا کنم فرق دارد. اگر بازیکنی آزاد باشد و مایل به حضور در تیم ذوب آهن باشد مشکلی ندارد که البته فکر نمی‌کنم در حال حاضر سپاهان بازیکن آزادی داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب آهن در مورد برنامه‌اش برای دیدار تدارکاتی تا آغاز مسابقات لیگ برتر، خاطرنشان کرد: در اردوی ۱۰ روزه اولیه یک دیدار تدارکاتی با بازیکنان آکادمی باشگاه ذوب آهن برگزار کردیم. تا شروع بازی‌ها نیز در نظر داریم با یک تیم خوب یا حتی تیم سپاهان در صورت موافقت، دیدار تدارکاتی برگزار کنیم اما هنوز چیزی قطعی نیست.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با صحبت‌هایی که با آذری و مسئولان باشگاه ذوب آهن انجام گرفت زمین چمن طبیعی شماره دو فولادشهر را در اختیارمان گذاشتند تا تمریناتمان را آن‌جا انجام دهیم.

باشگاه ذوب آهن دغدغه‌های یک مربی را برطرف می‌کند

محمودی در مورد حضورش در باشگاه ذوب آهن و اینکه چرا امسال هم هدایت تیم راه‌یاب ملل سنندج را برعهده نگرفت، اظهار کرد: زمانی که قراردادم با باشگاه راه‌یاب ملل سنندج به پایان رسید، باشگاه ذوب آهن سه، چهار مرتبه با من مذاکره کرد. ضمن اینکه باشگاه راه‌یاب ملل سنندج هم اعلام کرده بود که به دلیل مشکلات مالی امسال قصد تیمداری ندارد.

وی ادامه داد: با باشگاه ذوب آهن که صحبت کردم و زمین تمرینی، سالن بدنسازی و امکاناتی که قرار بود در اختیارم گذاشته شود را دیدم. باشگاه ذوب آهن همه امکاناتی که یک باشگاه برای تمرین باید داشته باشد را دارد و این کار مربی را خیلی راحت می‌کند. در اختیار داشتن زمینی برای تمرین برای بانوان دغدغه بزرگی است که باشگاه ذوب آهن این دغدغه را برای من برطرف کرد.

سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب آهن در خصوص پیش‌بینی‌اش از لیگ امسال، اظهار کرد: به نظرم امسال لیگ متفاوت و سختی را پیش رو خواهیم داشت. ملوان بندر انزلی تیم خوبی بسته و بازیکنان با کیفیتی را جذب کرده ولی از الان کسی نمی‌تواند بگوید کدام تیم قهرمان است.

تیمی بدون حاشیه و همدل می‌خواهم

محمودی گفت: تمام تلاشمان این است که در پایان فصل در تیم های بالای جدول باشیم و فرقی نمی‌کند کدام تیم مقابلمان قرار می‌گیرد. خیلی سخت تمرین می‌کنیم اما کسی نمی‌تواند قول قهرمانی دهد.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین موضوع برای من این است که تیمی بدون حاشیه داشته باشیم، همه بازیکنان همدل باشند و بتوانیم امسال تیم خوبی داشته باشیم.

کد خبر 356006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.