استعفای چند تن از رؤسای فدراسیون‌ها به دستمان رسیده است

مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: سرپرستان آن دسته از فدراسیون‌هایی که مشمول قانون منع بکارگیری بازنشستگان می‌شوند تا قبل از ۲۴ آبان‌ماه که آخرین مهلت قانونی است، طبق اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی و برابر موازین قانونی و رعایت مقررات بین‌المللی انتخاب و معرفی می‌شوند.

به گزارش ایمنا و به نقل از سایت وزارت ورزش و جوانان سید محمد شروین اسبقیان در خصوص تعیین سرپرستان فدراسیونهای ورزشی که دوره آن‌ها پایان می‌یابد و یا مشمول قانون منع به کارگیری بازنشستگان می‌شوند، اظهار کرد: سرپرستان فدراسیون‌ها طبق اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی و کاملاً برابر موازین قانونی و رعایت مقررات بین‌المللی انتخاب می‌شوند.

وی افزود: با دستور وزیر ورزش و جوانان و به منظور رعایت بی‌طرفی، استراتژی وزارت ورزش و جوانان این است که تحت هیچ شرایطی سرپرست فدراسیون، کاندید ریاست فدراسیون نشود. سرپرستان کاملاً بر اساس موازین و مقررات بین‌المللی از سوی رئیس مجمع انتخاب می‌شوند تا فرآیند برگزاری انتخابات را فراهم کنند ولی حق شرکت در انتخاب را نخواهند داشت.

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها تصریح کرد: سرپرستان آن دسته از فدراسیون‌هایی که مشمول قانون منع بکارگیری بازنشستگان می‌شوند تا قبل از ۲۴ آبان‌ماه که آخرین مهلت قانونی است، معرفی خواهند شد.

اسبقیان ادامه داد: اکنون استعفای چند تن از رؤسای بازنشسته فدراسیون‌ها به دست ما رسیده است و تا پایان سال نیز انتخابات فدراسیون‌های انجمن‌های ورزشی، تنیس خاکی، ووشو، ورزش‌های همگانی، کونگ فو و ورزش کارگری که دوره آنها به پایان می‌رسد، برگزار خواهد شد.

کد خبر 355999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.