نشان ایستگاه‌های مترو طراحی می‌شود

مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان بر ضرورت استفاده از فضای ایستگاه‌های مترو اصفهان برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری تأکید کرد و گفت: ظرفیت‌های بسیاری برای اجرای فعالیت‌های فرهنگی در ایستگاه‌های مترو اصفهان وجود دارد.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، محمدرضا بنکدار در جلسه کمیته هنر سازمان قطارشهری اصفهان در ایستگاه انقلاب، اظهار کرد: طراحی نشان ایستگاه‌های مترو در کمیته هنر سازمان قطارشهری اصفهان در حال انجام است.  

وی افزود: یکی از نکات مهم درباره خط یک مترو، استفاده از فضاهای هنری به منظور اجرای رویدادهای فرهنگی و هنری است؛ در حال حاضر فضاهای بسیاری در ایستگاه‌های مترو اصفهان به منظور اجرای رویدادهای فرهنگی و هنری پیش‌بینی شده، بنابراین تلاش می‌کنیم با حوزه بهره‌برداری هماهنگی لازم در این زمینه انجام شود.

بنکدار اضافه کرد: مترو به عنوان یک ظرفیت مهم باید مورد استفاده اقشار مختلف قرار گیرد که توجه به مباحث فرهنگی و هنری در ایستگاه‌ها کمک شایانی به این موضوع می‌کند.

فریده روشن، رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اصفهان نیز در این جلسه گفت: باید تلاش کنیم که اقدامات فرهنگی و هنری در ایستگاه‌های مترو اصفهان به صورت عملیاتی درآید.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های بسیاری در ایستگاه‌های مترو به منظور فعالیت هنری وجود دارد، اضافه کرد: شرکت بهره‌برداری مترو باید هر چه سریعتر در این زمینه مداخله کرده و با همکاری معاونت فرهنگی شهرداری اصفهان و استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد اقدامات خوبی در این خصوص انجام دهد.

کد خبر 355980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.