توضیحات وکیلی درباره تغییرات در کابینه روحانی

عضو هیات رییسه مجلس، با بیان اینکه آقای روحانی با نمایندگان برای انتخاب وزرای پیشنهادی مشورتی نکرده است، گفت: در مجموع این تغییرات را مثبت قلمداد نمی‌کنم.

به گزارش ایمنا و به نقل از خانه ملت، محمدعلی وکیلی در خصوص تغییرات کابینه و وزرای پیشنهادی دولت برای وزارتخانه‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی، راه و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت و اقتصاد و دارایی، گفت: اسامی برای تصدی این وزارتخانه‌ها در رسانه‌ها منتشر شده، اما هنوز نظر دولت قطعی نشده است لذا امکان تغییر آن در روزهای آتی وجود دارد.

رییس‌جمهور با نمایندگان درباره تغییرات کابینه مشورت نکرده است

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: آقای روحانی برای انتخاب وزرای وزارتخانه‌های نام برده شده با نمایندگان یا فراکسیون‌های سیاسی مجلس هیچ مشورتی نکردند.

وی افزود: به نظر می‌رسد با وجود افرادی که اسامی آنها برای تصدی وزارتخانه‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی، راه و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت و اقتصاد و دارایی، نام برده شده تغییر یا اتفاق قابل توجهی در وضعیت کنونی دولت ایجاد نشود.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: در مجموع تغییرات دولت با این شیوه و جابه‌جایی افرادی که مورد توجه قرار گرفته را مثبت قلمداد نمی‌کنم.

به گزارش ایمنا؛ در روزهای گذشته اخباری مبنی بر پیشنهاد علی اکبر حاج‌محمدی برای وزارت راه و شهرسازی، رضا ویسه به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت صنعت، معدن و تجارت، فرهاد دژپسند به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت اقتصاد و محمد شریعتمداری به عنوان گزینه دولت برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مطرح شده است.

کد خبر 355966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.