کمربندی شمالی خوراسگان، ترافیک خیابان جی را کاهش می‌دهد

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان با اشاره به پیشرفت ۵۰ درصدی آزادسازی کمربندی شمالی خوراسگان گفت: پس از احداث این طرح، ترافیک خیابان‌های جی، سلمان و همچنین بزرگراه شهید آقابابایی کاهش می‌یابد.

حسین امیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: خیابان جی یکی از شریان‌های اصلی شهر اصفهان است که به خاطر وجود شهرک صنعتی جی و آرامستان باغ رضوان بار ترافیکی سنگینی دارد.

وی با بیان اینکه اتصال خیابان سلمان به بزرگراه شهید آقابابایی در دستور کار قرار گرفته است، افزود: احداث کمربند شمالی خوراسگان از انتهای خیابان سلمان آغاز و به بزرگراه شهید آقابابایی منتهی می‌شود، همچنین خیابان‌های الله اکبر، شهدای ابر، لاله ، ستاره و کنگاز به کمربندی شمالی خوراسگانی متصل خواهد شد.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان تصریح کرد: با احداث این پروژه افرادی که قصد عزیمت به باغ رضوان، میدان میوه و تره بار و شرق اصفهان را دارند به جای عبور از خیابان جی برای کاهش ترافیک می توانند از کمربند شمالی اصفهان عبور کنند.

امیری خاطرنشان کرد: حلقه چهارم ترافیکی شهر اصفهان نیز در مسیر کارخانه قند به سمت مسیر خاتون آباد، جاده فرودگاه و بزرگراه اردستانی ادامه پیدا می‌کند و در کاهش ترافیک خیابان جی بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

وی اظهار کرد: جلسات بررسی روند پیشرفت پروژه‌های شهر هر دو هفته یک بار برگزار می‌شود که یکی از پروژه‌ها عملیات عمرانی تقاطع غیرهمسطح کارخانه قند و آزادسازی محور خاتون‌آباد است تا هر چه سریعتر انجام شود؛ بی‌شک این دو محور به کاهش بار ترافیکی خیابان جی کمک زیادی خواهد کرد.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان ادامه داد: دو معبر جدید در مناطق چهار و ۱۵ در نظر گرفته شده تا پس از انجام اقدامات کارشناسی در کمیسیون ماده پنج مطرح و در صورت تصویب وارد مراحل اجرایی شود.

کد خبر 355965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.