کمیسیون اجتماعی و محیط زیست در شورای شهر اصفهان تشکیل می‌شود

کمیسیون اجتماعی و محیط زیست در شورای اسلامی شهر اصفهان با رای اکثریت اعضای شورای شهر راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لایحه پیشنهادی دو فوریتی راه‌اندازی کمیسیون محیط زیست در شورای اسلامی شهر اصفهان توسط هشت نفر از اعضای شورا به پنجاهمین جلسه علنی این شورا تقدیم شد.

در گام نخست دو فوریتی بودن این لایحه با ۱۰ رای اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان رای آورد و پس از بررسی های مختلف این لایحه با رای ۹ نفر از اعضای شورای شهر اصفهان تصویب شد.

 همچنین لایحه تفریغ بودجه و گزارش بازرس قانونی و حسابرسان از عملکرد سال ۹۶ سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی با اعلام نظر کمیسیون حمل و نقل، محیط زیست و فناوری اطلاعات در جلسه علنی امروز شورای شهر اصفهان بررسی و با ۱۱ رای موافق تصویب شد. 

هادی منوچهری، رییس سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان خواستار پیگیری اعضای شورای شهر اصفهان در خصوص راه‌اندازی شورای تاکسیرانی در استانداری اصفهان شد و گفت: بیش از یک سال است که جلسه شورای تاکسیرانی در استانداری برگزار نشده است.

بررسی لایحه پیشنهادی در خصوص عقد قرارداد مطالعات پدافند غیرعامل با شرح خدمات ابلاغی سازمان پدافند غیرعامل کشور، ضمن اعلام نظر کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در دستور کار پنجاهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان قرار گرفت که این لایحه نیز با تخصیص ۱۵۰ میلیون تومان اعتبار و با رای ۱۰ عضو شورای شهر اصفهان به تصویب رسید.

 لایحه به همراه توافقنامه‌ در آزادسازی محل کارخانه روغن نباتی ناز پس از بررسی های مختلف به لحاظ شهرسازی و ترافیکی با ۹ رای اعضای شورای شهر اصفهان به تصویب رسید.

کد خبر 355961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.