به جرأت می‌توان به وفای«نکویی» در راه امام(ره) شهادت داد

یادگار امام در پیامی به همایش «آیت نکویی»، بر لزوم توجه بیشتر به نقش بی بدیل عناصر دوران سازی که در شهر و استان خویش منشا خدمات بوده اند، تأکید کرد.

به گزارش ایمنا، سید حسن خمینی در پیامی به همایش «آیت نکویی» که شامگاه پنجشنبه -۱۹ مهر- با حضور شماری از مقامات کشوری  و استانی  در اصفهان برگزار شد، بر لزوم بزرگداشت عناصر دوران ساز تأکید کرد. متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

نکوداشت برادر عزیزمان جناب آقای سید علی نکویی زهرایی فرصتی است تا همه علاوه بر توجه به سابقه این انسان خدوم و بزرگوار، به نقش بی بدیل عناصر دوران سازی که در شهر و استان خویش همواره منشا خدمات بوده اند، بیشتر توجه کنیم.

حضرت آقای نکویی از زمره پاک دستان و خوبانی است که زندگی خود را وقف همین هدف مقدس نموده است؛ نه مسئولیت او را با خود برده و نه بی مهری‌ها او را از راه بازداشته است. عهد این برادر عزیز با امام همواره مستحکم باقی مانده و می‌توان به جرأت به وفای او در این مسیر سخت شهادت داد.

اینک که جمع دوستان به پاسداشت او برخاسته اند، بر حقیر نیز فرض است که ارادت خود را نسبت به ایشان ابراز نمایم و به نوبه خود برای ایشان صحت و عافیت همراه با سعادت و عاقبت خیر طلب نمایم.

وفا کنیم و ملامت کشیم و خوش باشیم
که در طریقت ما کافریست رنجیدن

سید حسن خمینی

کد خبر 355937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.