بدون اسکرول‌کردن، پست‌های جدید را ببینید

ویژگی جدید اینستاگرام به کاربران امکان می‌دهد تا بدون اسکرول کردن صفحه این اپلیکیشن، پست‌های جدید را مشاهده کنند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شبکه اجتماعی اینستاگرام به تازگی قابلیت جدیدی برای سهولت کاربران خود اضافه کرده است که شبیه ویژگی مشاهده استوری‌های (Story-like tap) جدید است. این ویژگی جدید امکان تماشای پست‌های جدید را در بخش جستجو (Explore section) برای افراد فراهم می‌آورد.

بنابراین کاربران با جلو بردن و لمس انگشت خود بر روی یک پست، می‌توانند پست‌های دیگر را مشاهده کنند و دیگر نیازی نیست تا برای دیدن پست‌های جدید به کمک شست، صفحه اینستاگرام را به صورت عمودی بالا و پایین ببرند. اینستاگرام شبکه اجتماعی فراگیر است که به دلیل ویژگی‌های جدید خود از یک اپلیکیشن ساده موبایل که برای اشتراک‌گذاری ویدیوها و عکس‌ها از آن استفاده می‌شود به یک شبکه جهانی محبوب تبدیل شده است.

از دیگر موارد جذاب اینستاگرام برای کاربران می‌توان به استفاده از فونت‌ها و سبک‌های نوشتاری جدید اشاره کرد که جذابیت متون را در بخش استوری افزایش می‌دهد. همچنین کاربران می‌توانند وضعیت آنلاین کاربران دیگر را در بخش دایرکت بررسی کنند و اگر مایل نباشند کسی از وضعیت آن‌ها آگاه شود، امکان غیر فعال کردن این ویژگی برای آن‌ها وجود دارد.

ویژگی پست‌های "توصیه شده برای شما" (Recommended for you) نیز امکان ارتباطات جدید را برای کاربران فراهم می آورد. اگرچه بیشتر قابلیتهای جدید اینستاگرام مربوط به بخش استوری ها است، ویژگی جدید در بخش جستجو (Explore tab) اضافه می‌شود، به گونه‌ای که کاربران از دست اسکرول کردن استاندارد صفحه اینستاگرام (standard scrolling feature) خلاص می‌شوند. بنابراین با لمس هر سمت از پست، امکان مشاهده پست‌های بعدی همانند استوری‌های جدید برای آنها فراهم می‌شود.

پیش از این، شبکه مجازی اینستاگرام ابزار "auto-advance" را برای ویدیوها اضافه کرده است، به صورتی که پس از اتمام یک ویدیو یا کلیپ تصویری، ویدیوهای دیگر نمایش داده می‌شود.

کد خبر 355927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.