تساوی سپاهان و پیکان در دیداری دوستانه

تیم فوتبال سپاهان در دیداری دوستانه مقابل پیکان به نتیجه تساوی رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم های سپاهان و پیکان از ساعت ۱۷ امروز -جمعه ۲۰ مهرماه- در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

در نیمه نخست این دیدار سید پیام نیازمند، عزت اله پورقاز، حسن جعفری، حامد بحیرایی، حسین پاپی، رسول نوید کیا، بختیار رحمانی، جلال الدین علیمحمدی، میلاد زکی زاده، مهدی رحیمی و داوود رنجبر برای سپاهان به میدان رفتند که در دقیقه ۱۰ پورقاز به دلیل خطا بر روی بازیکن پیکان از زمین اخراج شد.

در این نیمه سپاهان صاحب توپ و میدان بود و سعی می کرد با حفظ و چرخش توپ به دروازه پیکان نزدیک شود اما دفاع فشرده تیم جلالی اجازه ایجاد موقعیت را به شاگردان قلعه نویی نداد. پیکان هم که چشم به ضد حملات داشت تنها توانست با شوت محمد قاضی یکبار تیرک دروازه سپاهان را بلرزاند اما نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد.

سید پیام نیازمند، عزت اله پورقاز، خالد شفیعی، حسن جعفری، داوود رنجبر، مهدی کیانی، بختیار رحمانی، محمد کریمی، ساسان انصاری، مهرداد محمدی و سجاد شهباز زاده ترکیب ابتدایی سپاهان در نیمه دوم را تشکیل می دادند که پورقاز علیرغم اخراج در نیمه نخست به دلیل اینکه بازی به صورت دوستانه برگزار می شد در نیمه دوم نیز به میدان رفت.

با شروع نیمه دوم بازهم سپاهان صاحب توپ و میدان بود اما در دقیقه ۵۰ داوود رجبی به دلیل تکل بازیکن پیکان مصدوم شد و جای خود را به سعید آقایی داد. همچنین در دقیقه ۶۰ محمد ایرانپوریان جایگزین حسن جعفری شد و بختیار رحمانی هم از دقیقه ۶۵ جای خود را به رضا دهقان داد.

در طول این دیدار امیر قلعه نویی از کنار زمین تیم خود را هدایت می کرد و حتی لحظه ای روی نیمکت نیامد. حمله، بازی رو به جلو، حرکات توی عمق و شناخت محیط اطراف توسط بازیکنان از نکات مهم صحبت های این مربی بود که بارها از بازیکنان خود خواست این موارد را اجرا کنند.

در ۱۵ دقیقه پایانی مسابقه سپاهان اجازه داد پیکان جلوتر بیاید و چند حمله نصفه و نیمه روی دروازه سپاهان داشته باشد اما شاگردان قلعه نویی هم با شوت های پشت محوطه جریمه حملات پیکان را پاسخ دادند اما در نهایت این دیدار با نتیجه بدون گل خاتمه یافت.

در پایان این دیدار هواداران سپاهان امیر قلعه نویی و مسعود تابش را تشویق کردند.

کد خبر 355863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.